Õpetajad
KÜSIMUSED
1. Kuidas saada kooli hoolivaid õpetajaid?
2. Kuidas parendada õpetajate enesetäiendamist?
3. Kuidas toetada õpetajat tema töös?
LAHENDUSED
Õpetajad: Nii nagu toimib õpilasvahetus, peaks toimima ka õpetajate vahetus. Meie õpetajad, kes pole ise maailmas saanud ringi käia ja õppida välisriigis, ei tule selle peale, kuidas koolitunde teisiti teha - huvitavamaks, kaasavamaks - ei oska näha meie koolisüsteemi puudusi, aga ehk ka häid külgi. Tavaliselt on koolidel oma sõpruskoolid välisriikides - sellelt pinnalt oleks hea algatada õ petajate vahetust - kasulik kõigile, nii õpilastele kui õpetajatele (Foorumist: Kärt Velper).
Minu mõte sel teemal on avalikkuses ringlevate hoiakute (õpetajad on kehvad, oskamatud jmt) muutmine. Kuidas?
1. õpetajad võiksid ise aktiivsemalt avaldada oma mõtteid ja tähelepanekuid (rubriigid erinevad maakonna lehtedes: näiteks "Lpasevanemale mõtlemiseks" ja seal kirjeldaks erinevaid episoode ja kutsuks kaasa mõtlema)
2. avatud vestlusringid, kuhu on kaasatud ka õpetajad
3. õpetaja nipiraamat, nõuandenurk, millest saaksid abi need õpetajad, kellel ei lähe nii sujuvalt raskete olukordadega toime tulek (Urve Uusberg).