- agilyzer.com
- Ash Maurya Running Lean. Iterate from Plan A to a Plan That Works. 2nd ed. O’Reilly, 2012
- Bessant,J., Tiid,J. Innovation and Entrepreneurship. 3ed. Wiley 2015
- Camilleri, M. A. 2018. Understanding Customer Needs and Wants. – Travel Marketing, Tourism Economics and the Airline Product, Chapter 2. Cham, Switzerland: Springer Nature, 29–50.
- Collins Dictionary
https://www.collinsdictionary.com/dictionary/english/value
- Dieffenbacher, S.F jt. How to create innovation. 1ed Digital Leadership AG, Zürich, Switzerland 2022
- digitalleadership.com
- Eesti Entsüklopeedia. http://entsyklopeedia.ee/
- Eesti keele seletav sõnaraamat (2009). Tallinn: Eesti Keele Sihtasutus.
- Haridusvaldkonna arengukava 2021-2035. Haridus- ja teadusministeerium.
- investopedia.com
- Maslow, A. H. 2007. Motivatsioon ja isikus. Tallinn: Mantra Kirjastus.
- NÕUKOGU SOOVITUS, 22. mai 2018, võtmepädevuste kohta elukestvas õppes (EMPs kohaldatav tekst) (2018/C 189/01)4.6.2018 ET
- Osterwalder, A. jt Väärtuspakkumise disain. AS Äripäev, 2019
- Raud, R. (2013), Mis on kultuur? Sissejuhatus kultuuriteooriatesse. Tallinn:Tallinna Ülikooli kirjastus.
- strategyn.com