Personali ettevalmistamine
Töötajaid tuleks projektis osalemiseks valida lähtudes nende huvist projekti temaatika vastu (selles on edu võti), nende võimetest, kogemustest ja ajaressursi olemasolust. Igaühe kohustused ja personaalne vastutus tuleks täpselt kindlaks määrata.
Selleks tuleks:
Võtmeteadmised, -oskused, -vilumused, mida peab valdama e-teadistuse personal:
- polüfunktsionaalsus;
- hea kommunikatsioonioskus, eriti kirjaliku kommunikatsiooni osas ;
- andmebaasides ja veebis otsingu sooritamise vilumused;
- oskus esitada kliendile täiendavaid küsimusi kliendilt saadud ebapiisava info korral (viia läbi päringuintervjuud);
- inforessursside tundmine;
- standardsete tarkvarapakettide vaba valdamine;
Selleks tuleks:
- kindlaks määrata mitu täiskohaga töötajat (ja mitu tehnilist töötajat kui selliseid vajate) tuleks päringute liigitamiseks ja neile vastamiseks tööle rakendada;
- ilmutada paindlikkust, et vajadusel oleks projektiga võimalik ühineda ka nendel töötajatel, kes hakkavad asja vastu huvi tundma pärast seda kui nad on uue teenuse idee omaks võtnud, sellega harjunud.
- kinnitada selline teenuse tööaeg, mis vastab maksimaalselt kasutajate ootustele ja teenuse kasutamise kõrgperioodidele kui e-teadistuse ööpäevaringset toimimist pole võimalik tagada. See on eriti oluline chat režiimis töö korral. (Chat – kahepoolne tekstipõhine või häälepõhine sündmusajas dialoog Interneti vahendusel);
- pidevalt analüüsida töötajate tööajagraafikuid ja töökoormust ja reguleerida koormusi kui see on vajalik ja võimalik;
- luua ühtne töögraafik nii põhi- kui reservpersonali kohta;
- kindlaks määrata, kes hakkab pakkuma tehnilist tuge, mis on e-teadistuse rakendamisel elulise tähtsusega;
- kindlaks määrata, kes töötajatest hakkab jälgima info kasutuse piirangutest (nt litsentsilepingutes sisalduvatest) ja teenuse standardnõuetest kinnipidamist;
- kindlaks määrata, kes hakkab töötajaid koolitama, eraldada talle vastav aeg, probleemidesse sisseelamiseks ja enese ettevalmistamiseks.
Võtmeteadmised, -oskused, -vilumused, mida peab valdama e-teadistuse personal:
- polüfunktsionaalsus;
- hea kommunikatsioonioskus, eriti kirjaliku kommunikatsiooni osas ;
- andmebaasides ja veebis otsingu sooritamise vilumused;
- oskus esitada kliendile täiendavaid küsimusi kliendilt saadud ebapiisava info korral (viia läbi päringuintervjuud);
- inforessursside tundmine;
- standardsete tarkvarapakettide vaba valdamine;