eTeadistuse strateegia völjatöötamine
Kõigepealt tuleks kindlaks määrata ja sõnastada uue infoteenuse ülesanded;
Tuleks kindlaks määrata e-teadistuse:
Tuleks täpsustada strateegilisi põhimõtteid, ühitades olemasolevad lähenemised ja tehnoloogilised protsessid uue teenuse ülesannetega ning kontrollida kas need põhimõtted on kooskõlas organisatsiooni missiooniga.
Läbi peaks mõtlema kui sageli peaks väljatöötatud strateegiat üle vaatama, kirjeldada protseduurireeglid ning määrata vastutajad.
Tuleks hoolt kanda, et strateegia oleks kooskõlas autoriõiguse seadusega ja muude valdkonna õiguslike regulatsioonidega.
Tuleks täpsustada teenuse standardnõuded ning kindlaks määrata, mis tüüpi päringutele (küsimustele) hakkab või ei hakka e-teadistus vastama.
Nt “Hakkame vastama faktiküsimustele, teatmelise iseloomuga küsimustele. Ei vasta küsimustele, mille olemus on meditsiiniline või juriidiline konsultatsioon”.
“Meie püsikasutajate küsimustele vastame eelisjärjekorras”.
Välja tuleks töötada reegleid rikkuvate klientide mõjutusmeetmed. Kasutajad peaksid kasutama teenust eesmärgipäraselt.
Tuleks kindlaks määrata e-teadistuse:
- efektiivse toimimise juhiste väljatöötamise eest vastutaja või vastutajad,
- toimimispõhimõtted ja reeglid
- sanktsioonid, mida rakendatakse nende reeglite rikkumisel.
Tuleks täpsustada strateegilisi põhimõtteid, ühitades olemasolevad lähenemised ja tehnoloogilised protsessid uue teenuse ülesannetega ning kontrollida kas need põhimõtted on kooskõlas organisatsiooni missiooniga.
Läbi peaks mõtlema kui sageli peaks väljatöötatud strateegiat üle vaatama, kirjeldada protseduurireeglid ning määrata vastutajad.
Tuleks hoolt kanda, et strateegia oleks kooskõlas autoriõiguse seadusega ja muude valdkonna õiguslike regulatsioonidega.
Tuleks täpsustada teenuse standardnõuded ning kindlaks määrata, mis tüüpi päringutele (küsimustele) hakkab või ei hakka e-teadistus vastama.
Nt “Hakkame vastama faktiküsimustele, teatmelise iseloomuga küsimustele. Ei vasta küsimustele, mille olemus on meditsiiniline või juriidiline konsultatsioon”.
“Meie püsikasutajate küsimustele vastame eelisjärjekorras”.
Välja tuleks töötada reegleid rikkuvate klientide mõjutusmeetmed. Kasutajad peaksid kasutama teenust eesmärgipäraselt.