eTeadistuse rakendamine

http://brucewagner.files.wordpress.com/2008/02/questions_and_answers.jpg


E-teadistus peaks tuginema nagu traditsioonilisedki infoteenused väljatöötatud juhistele või standarditele.

Töötajad peaksid pidama oma kohuseks kasutajate efektiivset toetamist.

Päringutele vastates peaksid kliendi suhtes käituma viisakalt ja lugupidavalt.

Töötajad peaksid:

  • toetama intellektuaalse vabaduse põhimõtteid;
  • kinnitama päringu saabumist ja andma küsimusele vastuse võimalikult kiiresti. Kirjadele ja teadetele tuleb vastata kiiresti ja viisakalt;
  • määrama kindlaks tähtajad, mille piirides peab e-teadistus päringule vastama ja järgima seda täpselt;
  • andes kliendile talle vajaliku materjali järgida e-materjalide ja trükiste litsensilepinguid , kasutuspiiranguid, autoriõiguse seadusi.
  • rakendama efektiivseid otsistrateegiaid;
  • vastama 100%liselt kõigile küsimustele isegi kui tuleks vaid öelda: ”kahjuks ei tea, aga Te võite üritada...”