eTeadistuse rakendamine
E-teadistus peaks tuginema nagu traditsioonilisedki infoteenused väljatöötatud juhistele või standarditele.
Töötajad peaksid pidama oma kohuseks kasutajate efektiivset toetamist.
Päringutele vastates peaksid kliendi suhtes käituma viisakalt ja lugupidavalt.
Töötajad peaksid:
- toetama intellektuaalse vabaduse põhimõtteid;
- kinnitama päringu saabumist ja andma küsimusele vastuse võimalikult kiiresti. Kirjadele ja teadetele tuleb vastata kiiresti ja viisakalt;
- määrama kindlaks tähtajad, mille piirides peab e-teadistus päringule vastama ja järgima seda täpselt;
- andes kliendile talle vajaliku materjali järgida e-materjalide ja trükiste litsensilepinguid , kasutuspiiranguid, autoriõiguse seadusi.
- rakendama efektiivseid otsistrateegiaid;
- vastama 100%liselt kõigile küsimustele isegi kui tuleks vaid öelda:
”kahjuks ei tea, aga Te võite üritada...”