Mittesekkuv kasvatus
Selle stiili moodustab mittenõudlik kasvatus kombineerituna ükskõikse
või eemale tõukava käitumisega. Mittesekkumise tunnuseid on ka tänapäevases koolis, kus mõnigi õpetaja peab oluliseks vaid aine edasiandist ja piisavalt häid tulemusi tasemetöödes. Selline kasvatus tähendab lapse hooletusse jätmist, mille tulemuseks on puudujäägid kiindumusvõimes, tunnetuses, emotsionaalses ja sotsiaalses arengus. Kui laps saab pidevalt vähe armastust ning teda ei kontrollita, võib see viia agressiivse käitumiseni.
Ükskõiksed vanemad on kõikelubavalt ükskõiksed, puuduvad reeglid ja kontroll, ei pöörata tähelepanu lapse vajadustele (sh baasvajadustele alates toidust ja turvalisusest), arengule, ei arutata asju lastega läbi ega arvestata lapse arvamusega. Vanemad on emotsinaalselt külmad ja endassetõmbunud .
Sellises keskonnas, kus vanemad on laste suhtes ükskõiksed, ei panda rõhku laste arendamisele ja haridusele. Sotsiaalsete oskuste arenematus või puudumine põhjustab lapsele ebameeldivusi, mis võib grupis kaasa tuua isoleerituse ja kiusamise. Kohatut käitumis ei mõisteta ja ning seetõttu väheste sotsiaalsete oskustega last enamasti tõrjutakse nii lasteaias kui koolis.
või eemale tõukava käitumisega. Mittesekkumise tunnuseid on ka tänapäevases koolis, kus mõnigi õpetaja peab oluliseks vaid aine edasiandist ja piisavalt häid tulemusi tasemetöödes. Selline kasvatus tähendab lapse hooletusse jätmist, mille tulemuseks on puudujäägid kiindumusvõimes, tunnetuses, emotsionaalses ja sotsiaalses arengus. Kui laps saab pidevalt vähe armastust ning teda ei kontrollita, võib see viia agressiivse käitumiseni.
Ükskõiksed vanemad on kõikelubavalt ükskõiksed, puuduvad reeglid ja kontroll, ei pöörata tähelepanu lapse vajadustele (sh baasvajadustele alates toidust ja turvalisusest), arengule, ei arutata asju lastega läbi ega arvestata lapse arvamusega. Vanemad on emotsinaalselt külmad ja endassetõmbunud .
Sellises keskonnas, kus vanemad on laste suhtes ükskõiksed, ei panda rõhku laste arendamisele ja haridusele. Sotsiaalsete oskuste arenematus või puudumine põhjustab lapsele ebameeldivusi, mis võib grupis kaasa tuua isoleerituse ja kiusamise. Kohatut käitumis ei mõisteta ja ning seetõttu väheste sotsiaalsete oskustega last enamasti tõrjutakse nii lasteaias kui koolis.