Skip navigation

Sissejuhatus kursusesse

Käesoleva õpiobjekti eesmärgiks on pakkuda mõtlemisainet loovtöö protsessi eesmärkide, kitsaskohtade ning võimaliku ülesehituse osas. Eelkõige pööratakse õpiobjektis tähelepanu sellele, kuidas saab loovtöö protsess olla õppija arengut arvesse võttes toetatud nii, et õppija üldpädevused saaksid areneda. Loovtöö protsessi üks eesmärke on enesejuhitud õppimise toetamine. Soovime õpiobjekti kaudu tõsta teadlikkust sellest, et enesejuhitud õppimiseks pole loovtööde tegijatel tihti veel valmidust ja oskusi ning kuidas liikuda seda arvesse võttes samm-sammult nende tekkimise poole. Õpiobjekti raamistab uurimus (Tuisk, 2020), mis kirjeldab koolide kogemusi loovtööde valmimise toetamisel kõigis etappides erinevate osapoolte perspektiivist. 

www.pixabay.com

Õpiobjekti sihtrühmaks on nii õpetajad kui ka teised koolipersonali liikmed, kes loovtööde protsessi kujundamisega ja loovtööde juhendamisega kokku puutuvad. Samuti võib siit leida osi, mida oleks ka hea ka õpilastele endile tutvustada ja teemasid mida võiks õpilastega läbi arutada.. 


Õpiobjekt pakub võimalust mitmel tasandil läbi mõelda oma kooli loovtööde tegemise protsess. Koos mõtlemisülesannete kaasa tegemisega võtab õpiobjekti läbimine aega 6-8 tundi. 

Õpiobjekti koostajad on Terje Tuisk, Elina Malleus-Kotšegarov ja Kati Aus.