Alusharidus
Koolieelse lasteasutuse riiklik õppekava (2008) näeb ette, et õppe- ja kasvatustegevuse kavandamisel ja läbiviimisel arvestatakse laste individuaalsete eripäradega.
Ettevõtlikkust arendades peetakse silmas, et õppe- ja kasvatustegevuses luuakse tingimused, et laps oskaks kavandada oma tegevust, teha valikuid; hinnata oma tegevuse tulemuslikkust; tunda rõõmu oma ja teiste õnnestumistest ning tulla toime ebaõnnestumistega.
Lasteaiaealise lapse põhitegevuseks on mäng, mille kaudu laps omandab uut teavet ning omandab käitumisreeglid ja õpib suhtlema. Mõned lapsed on motoorselt rahutud, impulsiivsed ja tähelepanematud seepärast, et nad ei oska piisavalt oma käitumist kontrollida, olukordi ennetada ja tegevusi planeerida.
Oskuste õppe meetodi rakendamine on üks võimalus, mille abil saab toetada koolieelses lasteasutuses käivat last erinevate suhtlemis- ja koostööoskuste omandamisel.