Page 47 - Tallinn University
P. 47
ongi jõudnud katsetamise faasi, seda Tallinna Ülikooli teadurite kaasabil.
Tänapäevases õpikeskkonnas on võimalik teha põhja- likku andmekaevet õppija ja õpetaja digijalajälgedes, et aidata neil senisest sügavamalt analüüsida õppeprot- sessi eri tahkude alt ning areneda seeläbi paremaks õpetajaks ja õppijaks.
Tallinna Ülikooli digitehnoloogiate instituudi hari- dustehnoloogia keskus on nõustanud ka Haridus- ja Teadusministeeriumi e-Koolikoti platvormi arenda- misel. DigiÕppeVaramu projektis kaeti terve gümnaa- siumi õppekava algupärase interaktiivse digiõppeva- raga, mida saavad vabalt kasutada ja muuta kõik õpeta- jad ja õpilased.
Digipöördest laiema pildi loomisel on meie teadurid aidanud koostada ja monitoorida elukestva õppe stra- teegiat. Koolide jaoks lõime kooli digiküpsuse enese- hindamise vahendi Digipeegel, mida on kasutanud ligi 90% Eesti koolidest oma digistrateegia loomisel.
Kuna digipädevuste kujundamisega tegelevad nüüd kõigi ainete õpetajad, on vaja ümber mõtestada ka infor- maatika kui õppeaine roll koolis. Digitehnoloogiate instituut ongi ajakohastanud informaatikaõpetajate magistriõppekava, toonud sellesse programmeeri- mise, robootika, 3D-modelleerimise ja asjade interneti õpetamise teemad.
haridusuuendus
45
Tallinna Ülikool on digipöörde eestvedaja Eesti koolides, panustades nii nutikama tehnoloogia arendamisse kui ka selle tehnoloogia nutikamate kasutajate kasvatamisse.


































































































   45   46   47   48   49