Page 74 - TLÜ Arengukava
P. 74
4.2.3. Õpingute efektiivsus
Akadeemiline
a. Väljalangevuse vähendamiseks seirame ja analüüsime selle põhjuseid prorektor E,T
ning arendame nõustamistegevusi.
b. Toetame akadeemiliste nõustajate võrgustikku, mis jagab regulaarselt kogemusi ja rakendab probleemide lahendamisel parimaid meetodeid.
c. Töötame välja koostööpõhise praktika ja lõputöö juhendamise põhimõtted ja koolitame juhendajaid.
d. Lõputööde kvaliteedi tõstmiseks ühtlustame lõputööde nõuded ja seminaride korralduse, moodustame erialaülesed kaitsmiskomisjonid ja kaasame sinna praktikuid.
E, T E, T E
4.3. ÜLIKOOLIL ON ÜHTNE IDENTITEET JA MOTIVEERITUD TÖÖTAJAD
Alaeesmärgid
Vastutaja
Rahastus
Arendus- prorektor, RB, PO
4.3.1. Fookusvaldkondade arendamist toetav juhtimismudel
a. Kujundame fookusvaldkondade väljaarendamist toetava akadeemiliste üksuste struktuuri.
E, T
b. Töötame välja akadeemilise üksuse juhtimismudeli, mis toetab E üksusesisest koostööd ja vähendab akadeemiliste töötajate
administreerimisülesandeid.
c. Loome võimalused üksuste juhtimiskvaliteedi tõstmiseks ja töötajate juhtimiskompetentsi kujunemiseks.
d. Loome ülikooli kollegiaalse juhtimiskogu, toetamaks keskteenistuste ja akadeemiliste üksuste koostööd ülikooli regulatsioonide väljatöötamisel ja juhtimises.
E, T E
70 TALLINNA ÜLIKOOLI ARENGUKAVA 2015−2020


































































































   72   73   74   75   76