Page 36 - TLÜ Arengukava
P. 36
AV
AV, TS, RK
AV, RK AV
1.1.3. Tugisüsteemi kujundamine muutunud õpikäsituse rakendumiseks
a. Toetame õppiva hariduspoliitika rakendamist, algatame hariduskorralduslikke debatte ning osaleme neis aktiivselt ja tõenduspõhiselt.
E, L
b. Uurime ja loome uusi mudeleid, mis toetavad igas vanuses T inimeste elukestvat õpet, pakuvad töökohapõhist õpet ning
kindlustavad õpiedukuse, et tagada võrdsed võimalused formaalseks,
mitteformaalseks ja informaalseks õppeks.
c. Algatame ja arendame üksteiselt õppimist soodustavaid koostöövorme õpetajate, õppijate, lapsevanemate, tööandjate ja asutuste vahel ning formaalses, informaalses ja mitteformaalses õppes.
T, L, E E, T
PO T
d. Loome haridusökonoomika, hariduspoliitika ja hariduse juhtimise professuuri ning arendame välja vastava doktoriõppe, mille suunitlus on viia läbi muutuva õpikäsituse alaseid uuringuid.
1.1.4. Muutunud õpikäsituse juurutamine ülikooliõppesse
a. Tagame ülikoolis kõrge õpetamispädevuse ning muutuva õpikäsitluse rakendamise korraldades selleks (alustavatele) õppejõududele õpetamis- ja juhendamisoskuste alaseid koolitusi, luues mentorlusvõimalused, nõustamissüsteemi ja vastastikuse tagasiside andmise võimalused ning koondades parimad kogemused.
b. Lõimime ülikooli õppekavadesse jätkusuutlikkuse põhimõtted. TS
c. Kujundame ümber õpetajahariduse õppejõudude (sh ainedidaktikud) PO töö hindamise ja tasustamise põhimõtted eesmärgiga arvestada enam nende panust koolihariduse edendamisse.
E, T E, Ü
32 TALLINNA ÜLIKOOLI ARENGUKAVA 2015−2020


































































































   34   35   36   37   38