Page 34 - TLÜ Arengukava
P. 34
b. Töötame välja individuaalseid erisusi (erivajadused, kultuurilised TS, DM, DT, erisused, vanus jms) arvestavaid vahendeid ja metoodikaid, mis RK arendavad tuleviku võtmepädevuste õpetamist/õppimist ja hindavad
õpitulemusi.
T, L, T T, L
T
E, Ü, L, T T
T, E
T T, E
E, T, L T, L
c. Töötame elukaare kontseptsiooni alusel välja muutuva õpikäsituse rakendamist toetavaid hariduskorralduslikke ja keskkondlikke lahendusi nii formaalses ja mitteformaalses õppes kui ka hariduse tugiteenustes.
1.1.2. Muutunud õpikäsituse tutvustamine ja levitamine
a. Uurime ühiskonna vajadusi ja võimalusi eri sihtrühmi jõustada ning
uurimistulemuste alusel
n töötame ümber õpetajahariduse õppekavad ning lõimime praktikakorralduses teooria ja praktika;
n kujundame täiendusõppe õppesisu ning protsessi lähtuvalt muutuva õpikäsituse põhimõtetest;
n kujundame haridusasutuse juhtimisalase taseme- ja täiendusõppe kompetentsi, loome ja rakendame tuleviku haridusjuhtide professionaalse arengu programme;
n algatame kooliarendusprojekte.
b. Laiendame õpetajahariduse õppekavade sihtrühmi, rakendame paindlikke õpetajaks õppimise vorme, loome uusi võimalusi ümberõppeks ja praktikute, nt tegevõpetajate õppimiseks doktoriõppes.
c. Arendame välja haridust toetavate tugiteenuste ja mitteformaalse õppe tegevussuuna.
d. Algatame ülikoolide ja koolide ühisprojekte ja -uuringuid.
AV
AV
TS
30 TALLINNA ÜLIKOOLI ARENGUKAVA 2015−2020


































































































   32   33   34   35   36