Kasutatud allikad
Coughlin, C.M., Niinikangas, L. 2002. Transforming Learning – Transforming Librarianship: Reflections on a Collaborative Teaching and Learning Experience. In The Opening World: Changing Educational Environment and Teacher Training. Koost: S Priimägi, E-S Sarv. TPÜ, Tallinn, lk 36 - 47
Dewey J. 1966. Democracy and Education. An Introduction to the Philosophy of Education. The Free Press, New York
Dewey, J. 1980. Art as Experience. (1st ed – 1934) Perigee Books, Berkley Publishing Group, New York
Flood, R. L. 1999. Rethinking The Fifth Discipline: learning within the unknowable. Routlege, London
Füüsikaõpetus (Saamislugu ja programmi projekt). 1988. Koost: Sarv, E. ENSV Haridusministeerium, ENSV Vabariiklik Õpetajate Täiendusinstituut. Tallinn
Gardner, H. 1993. Frames of Mind. The Theory of Multiple Intelligences. Fontana Press, London
Goldman, B. 2003. Õppiva organisatsiooni ja teadmusjuhtimise elemente koolis. Magistritöö. Tallinna Pedagoogikaülikool
Goleman, D. 1999. Working with Emotional Intelligence. Bloomsbury. London
Halpin, D. 2001. The Nature of Hope and its Significance of Education.British Journal for Educational Studies. Volume 49, no 4
Haregraves, D. H. 1999. The knowledge Creating School. British Journal of Educational Studies, ISSN 0007-1005 Vol 47, No 2, June 1999, pp 122 –144
Liimets, H. 1983. Iseregulatsioonilt eneseregulatsioonile.- Nõukogude Kool. 11, 18-20
Liimets, H. 1982. Õpilase isiksuse areng ja integraalne didaktiline süsteem.- Nõukogude Kool, 6, 16-21
Maslow, A. H. 1977. The Farther Researches of Human Nature. Penguin Books, New York
Nonaka, I, Takeuchi, H. 1995. The Knowledge-Creating Company: how Japanese Companies Create the Dynamics of Innovation Oxford University Press, New York
Abistavad lingid ja materjalid
Talgujate koduleht ja foorum: http://talgujad.tartu.ee
Huizinga, Johan. (2003). Mängiv inimene: kultuuri mänguelemendi määratlemise katse. Tlk Mati Sirkel; järelsõna: Jaan Kaplinski. Tallinn: Varrak
Ruttas, V. (1988). Koolifüüsika uuendamine - kollektiivselt analüüsilt koostööle. - Füüsikaõpetus. Saamislugu ja programmi projekt. Toim E. Sarv. HM, Tallinn, 5 - 8
Ruttas, V., Sarv, E-S. 2010. E-kursus Teadmusloome õppes ja kooliarenduses – mõttetalgumeetod
Sarv, E-S. (2010). Mõttetalgumeetod
Sarv, E-S. (1988). Füüsikaprogrammi saamislugu. E. Sarv (Toim) Füüsikaõpetus (saamislugu ja programmi projekt). Tallinn: Eesti NSV Haridusministeerium, 53 - 75