5. Päringuintervjuu hindamine

Päringuintervjuu kvaliteedi hindamise kriteeriumiks on vastuseks päringule leitud informatsiooni sobivus/relevantsus. Leitud informatsiooni sobivust hindab aga infovajaja selle alusel,  kas leitud andmed või materjal teda aitab. 

Päringuintervjuu kvaliteedi hindamise üheks aspektiks on aga ka infoteenindaja käitumise hindamine päringuintervjuu läbiviimisel.  Uuringud näitavad, et teenindusega rahulolu on otseselt seotud kliendile osaks saanud positiivse või negatiivse kohtlemisega. See asjaolu mõjutab tema suhtumist raamatukogusse või infokeskusesse ning võib olla edaspidise pöördumise või mittepöördumise põhjuseks.

iDevice ikoon Ülesanne

Vaata kolme päringuintervjuu videoklippi, analüüsi teenindaja käitumist esimesel, teisel ja kolmandal juhul.

Esimene klipp:

Teine klipp:
 
Kolmas klipp:
 

Esita oma tähelepanekud kirjalikult virtuaalses õpikeskkonnas oma personaalses portfoolios või oma blogis.