Page 100 - Tallinn University
P. 100
exu ava b koostööpartneritele uksed
EXU = Enteprise x University = kordistav efekt = kasu, mis tekib koostöö tulemusena.
Meie tugevus on võime siduda sotsiaal- ja humanitaarteadused tehnoloogia ja innovatsiooniga.
Katrin Männik, avatud akadeemia juhataja Külliki Tafel-Viia, arendusprojektide valdkonna juht
Partnersuhete loomiseks ja arendamiseks on ülikool loonud innovatsiooniteenuste katus- brändi EXU, mille keskmes on teadussaavutuste rakendamine.
Tallinna Ülikooli visioon on olla targa eluviisi eestve- daja Eestis. See tähendab eelkõige teaduspõhiseid otsu- seid nii ühiskonna kui ka üksikisikute tasemel.
Aitame teadmiste ja oskustega luua uusi tooteid ja teenuseid, tõsta ettevõtete väärtust ning aidata tagada nende jätkusuutlikkust. Kõigeks selleks olemegi loonud EXU. Koostöös teadlastega pakume ettevõtetele nii rätsepatööna valmivaid lahendusi kui ka võimalust osta valmisteenuseid ja –tooteid.
Meie tugevus on võime siduda sotsiaal- ja humanitaar- teadused tehnoloogia ja innovatsiooniga. Partneritele saame pakkuda teaduslike uuringute tulemusi ja raken- duslikke sihtuuringuid, koolitusi ja nõustamist, võima- lust kasutada tipptasemel laboreid ja aparatuuri, kaasata teadlasi (ülikoolis töötab ligi 400 teadlast ja õppejõudu) ja tudengeid.
exu
Tulemus võib olla nii uus toode ja teenus kui ka selle kiirem turuletoomine, parem kasutajakogemus, digi- taalsed loovlahendused, aga ka võimekamad töötajad, tulemuslikkust suurendav töökeskkond jne.
Ülikool saab olla partneriks väljakutsete lahenda- misel, mis seonduvad töötajate väljaõppe ja aren- guga, toodete-teenuste katsetamise ja arendamisega, digitehnoloogiate rakendamise ja loovlahendustega. Rakenduslike tulemusteni saame jõuda läbi teadus- projektide, mille eesmärk on tulemuste võimalik äris- tatavus ja korratavus.
Tutvustame ka mujal maailmas hinnatud tulemusi, mis võivad avardada ettevõtte toodete ja teenuste valikut kodu- ja välisturgudel. Erinevate teemade ja sektorite käsitlemiseks käivitasime Näost näkku / Face to Face ehk F2F seminarid, kus viime huvi- ja vajaduspõhiselt kokku ettevõtja ja teadlase, õppejõu. Koos erinevaid tahke arutades täpsustuvad probleem ja koostööring, aga ka detailsed tegevused ja mahud ning eelarve.


































































































   98   99   100   101   102