Page 26 - TLÜ Arengukava
P. 26
ÜLIKOOL ON
NÕUDLIK JA JÄTKUSUUTLIK
Targa eluviisi eestvedaja rolli saavutamine eeldab nõudlikkust iseenda suhtes viisil, mis tagab ülikooli kestmise tingimustes, kus ülikoolidel tuleb nii üliõpilaskandidaatide kui ka rahastuse nimel üha enam konkureerida. Arvestades ülikooli eelneva arengu käigus toimunud tegevuste ulatuse ja mahu kasvu, on nõudlikkus ja jätkusuutlikkus oluline väljakutse.
Taotleme kõrgetasemelist ja konkurentsi- võimelist teadustegevust, luues ülikooli teaduse tippkeskused, tõhustades teaduse tugitegevusi ja parandades doktoriõppe tulemuslikkust. Nii õppija kui õppejõu suhtes nõudliku õppe- tegevuse ja jätkusuutlikkuse kindlustame ühiskonna, tööturu ja õppijatest lähtuvate õppekavadega. Selleni jõudmiseks on oluline kvaliteedinõuetest lähtuv õppekavaarendus, paindlike õppimisvõimaluste loomine eri sihtgruppidele ning õpingute efektiivsuse tõstmine. Ühtse identiteedi ja motiveeritud töötajaskonna kujundamisel rakendame kaasavat juhtimismudelit, loome töötajatele soodsa arengukeskkonna ja tagame akadeemiliste töötajate järelkasvu. Kujundame optimaalse töötajate koosseisu ning ülikooli eesmärke toetava kuvandi. Ülikooli jätkusuutlikkust taotleme ka finantsiliselt, luues olemasolevate ressursside tõhusamast kasutamisest lähtuva ülikoolisisese rahastusmudeli.
SELLE TULEMUSEL
n on kasvanud ülikooli teaduse tippkeskuste rahastuse osakaal ülikooli tuludes;
n on kasvanud kolme aasta keskmine teadus-, arendus- ja loometegevuse rahastuse maht akadeemilise töötaja kohta;
n on suurenenud kaitstud doktoritööde arv;
n on kasvanud kõrgetasemeliste teaduspublikatsioonide arv akadeemilise töötaja kohta;
n on kasvanud üle 25-aastaste üliõpilaste osakaal bakalaureuse- ja magistriõppe tasemel;
n on suurenenud lõpetanute osakaal sisseastunutest;
n on paranenud töötajate rahulolu juhtimise ja töötingimustega;
n on paranenud üliõpilaste rahulolu õppetöö kvaliteedi ja õppetöö korraldusega;
n on kasvanud ülikooli tulubaas ühe töötaja kohta.
22 TALLINNA ÜLIKOOLI ARENGUKAVA 2015−2020


































































































   24   25   26   27   28