Page 22 - TLÜ Arengukava
P. 22
IV TEGEVUSPÕHIMÕTTED
Ülikooli strateegilise eesmärgi toetamiseks oleme määratlenud läbivad tegevuspõhimõtted, mis lähtuvad tegevuskeskkonna suundumustest ning institutsionaalsest eneseanalüüsist. Nii toetavad fookusvaldkondade väljaarendamist järgmised läbivad tegevuspõhimõtted:
ÜLIKOOL ON OMA TEGEVUSES INTERDISTSIPLINAARNE
Tänapäeval ühiskonna ja riigi ees seisvad SELLETULEMUSEL
probleemid eeldavad koostööd eri valdkondade vahel ning ülikooli senised tegevused ja tulemused loovad eeldused, et saavutada erialadevahelisusega uuenduslikku ja ühiskonnale olulist mõju. Seetõttu toetub ülikool targa eluviisi eestvedamisel oma tegevuses interdistsiplinaarsuse põhimõttele.
Targa eluviisi eestvedajana pakub ülikool teadus-, arendus- ja loometegevuses ühiskondlikele probleemidele interdistsiplinaarseid lahendusi, populariseerides neid huvigruppide ja partnerite hulgas. Õppetegevuses seame eesmärgiks üldpädevuste ja praktiliste oskuste arendamise, mis saavutatakse õppekavaarenduse, lõpetajate digipädevuste kujundamise ja õpingute praktilisuse suurendamise abil. Interdistsiplinaarsust toetame teadus-, arendus-, loome- ja õppetegevuses rahastuspõhimõtete ja töökorralduse kaudu, mis mõlemad toetavad koostööd ning võrgustike toimimist.
n on suurenenud interdistsiplinaarsete teadusprojektide ning teadusarendusteenuste osakaal ülikooli tuludes;
n on suurenenud vähemalt kahe eriala esindaja ühisautorlusega publikatsioonide arv;
n on kasvanud koostööpartnerite arv avalikus, era- ja kolmandas sektoris;
n on kasvanud kahe või enama eriala aineid lõimivate õppekavade arv;
n on paranenud vilistlaste rahulolu omandatud üldpädevustega;
n on kasvanud eri õppekavade üliõpilaste ühiselt kaitstud lõputööde arv;
n on paranenud akadeemiliste töötajate rahulolu interdistsiplinaarsust toetava töökorraldusega.
18 TALLINNA ÜLIKOOLI ARENGUKAVA 2015−2020


































































































   20   21   22   23   24