Page 15 - Tallinn University
P. 15
13
Tallinna Ülikoolis Tallinna Ülikool on
hatreigdusteseinvnSoävaäastovraja ArEenstgiuvaHnaimriõdpuestkajeastkeus
koolitaja aastast 1919. korraldab regulaarselt
täienduskoolitusi 2019. aastal
õpetajatele ja tähistab ülikool
keskkonnahariduse õpetajakoolituse
spetsialistidele. sajandat aastapäeva.
Kooliarenduse vallas pakume tõenduspõhist analüüsi kooli kui organisatsiooni toimimisest, aga ka juhtimise ja koolielu korraldamise mudeleid, mis aitavad juuru- tada autonoomiat ja koostööd soosivaid suhtemustreid, mitmekesistada didaktilist repertuaari ning lõimida kooliellu tänapäeva tehnoloogiasaavutusi.
Siht on kool, mis on ka ise uurija ja katsetaja, uute pedagoogiliste ja töökorraldusalaste lahenduste looja, innukas koostöövõrgustikes ja avalikus debatis osaleja.
Lähtuvalt nimetatud kolmest valdkonnast pakume part- neritele diagnostikat ehk pilti kooli praegusest olukor- rast, aga ka näitlikustatud sammude ja võtete arsenali, mida saab koolikultuuri uuendamisel kasutada, seda
koos vastava koolitusega, ning uuenduste ühist katseta- mist Living Lab’i formaadis. Meil on olemas koolitused ja tööriistakast neile, kes tahavad ise proovida ja katsetada.
Pakkunud oleme ja pakume ka edaspidi tulevikukooli disaini konkreetsele koolile kohandatud arenduskoos- töö raames, mis sisaldab nii uuenduste planeerimist, juhtimist ja juurutamist kui ka nende tulemuslikkuse hindamist.
Oleme avatud ka teistes riikides tegutsevatele haridus- uuenduslikele organisatsioonidele ja isikutele sooviga arendada koostööd ning analüüsida eri riikides saadud kogemusi.
haridusuuendus


































































































   13   14   15   16   17