Page 48 - TLÜ Arengukava
P. 48
1.4.3. Jätkusuutlikust arengust lähtuva mõtteviisi kujundamine
a. Arendame vahendeid, metoodikaid ja tehnoloogiaid, mis võimaldavad koguda loodusteaduslikku informatsiooni, analüüsida loodusteaduslikke komplekssüsteeme ja muuta need ühiskonnale paremini kättesaadavaks ning edendada väärtuspõhist keskkonnaharidust.
b. Töötame koostöös partneritega välja pikaajalised teadus- ja arendusprogrammid keskkonnasäästliku materjaliteaduse arendamiseks, keskkonnaressursside ja ökosüsteemide teenuste jätkusuutlikuks kasutamiseks.
c. Uuendame füüsika, keemia jt loodusteaduslike ainete didaktikat lähtuvalt haridusuuenduslikest paradigmadest ning rakendades infokommunikatsioonitehnoloogia oskusteavet.
d. Integreerime tervise, liikumise ja säästva arengu õpetajahariduse õppekavadesse, töötame välja sihtrühma kaasamise ja praktiliste eluoskuste õpetamise meetodeid ja vahendeid, tagame ülikooli kõigis õppesuundades ja tasemetel jätkusuutliku arengu hariduse.
1.4.4. Terve ja säästva eluviisi kujundamine ülikoolis
a. Toetame terve eluviisi harjumuste kujunemist ülikooli liikmeskonnas ja järgime rohelise ülikooli põhimõtteid.
HK, RK, PO
DT, KK, AV
E, L, Ü E, L
E, T, L E, L
E
E, Ü
HU, DT, AV, RK
HU, DT, RK
HU, AV, DM, DT
RK
b. Määratleme ülikooli positsiooni roheliste ülikoolide rahvusvahelises võrgustikus ning kavandame tegevusi, mis vahendavad ja rakendavad parimaid praktikaid.
c. Rakendame ülikooli jätkusuutlikkuse strateegia väljatöötamisel ning oma arengu monitoorimisel LiFE-indeksi metoodikat.
E, Ü HU, HK,
DM, TS, RK
44 TALLINNA ÜLIKOOLI ARENGUKAVA 2015−2020


































































































   46   47   48   49   50