chollanamdo@mindspring.com
Ma leian, et kolm suurimat administratiivset probleemi
ülikoolilinnakus
on tudengite jaoks seks, vilistlaste jaoks sport ja
õpejõudude
jaoks parkimine.
- Clark Kerr, California Ülikool. "Time", 17. Nov. 1958
Stan Jensen
Miks teadlased on paremad kui juristid.
Me üritame *lihtsutada* seda viisi, kuis universum töötab.
Teadlane suudleb kohtuniku tagumikku vaid siis, kui ta on tõsises hädasJuristid teevad seeläbi karjääri.
Asteroidide nimetamine oma tüdruksõprade järgi on lahedam kui nimetada nende järgi kohtuasju.
Mida sa arvad, kes mõtles välja Peenise Suurendamise valemi? Juristid?
Teadlased kasutavad meetodeid, mis toovad välja vaid tõestatud tulemused. Juristid vaid jätkavad praktiseerimist.
Juristid võtavad tasu tunni järgi, teadlased nanosekundite järgi.
Teadlased hoiavad oma käed oma taskutes; tänanteidväga.
Teaduses tuleb iva tihtipeale ka siis välja kui kiiresti kõnelemisest ja suurtest sõnadest ei piisa.
Vastupidiselt juristidele on vähem kui 25% teadlastest pedofiilid.
On vaja *kahte* juristi, et hävitada maailm.
Teadlaseks olemine nõuab vähemalt ühte inimvanemat.
Filmid, kus hull teadlane võtab maailma juhtimise enda
kätte: kümneid.
Filmid, kus hull jurist võtab maailma juhtimise endale:
ikka veel oodatakse.
Sa võid rahulikult teadlase ümber keerutada.
535 koos töötavad teadlast võivad lahendada rahvuse
probleemi.
535 koos töötavat jursiti põhjustavad
rahvuse probleemid.
... ja põhjus number 1, miks teadlase on paremad kui juristid...
Teadlased saavad juristide naljadest aru.
mini-AIR - marca@wilson.harvard.edu
1997-04-05 Soovitused teaduritele
Siin on mõningad kasulikud näpunäited teadlastele.
Earle Spamer, Academy of Natural Sciences, Philadelphia:
Wendy Cooper, Australian National University, Canberra:
Leonard Finegold, Drexel University, Philadelphia:
KÜMME PÕHJUST TEADLASTE KOOLITAMISEKS
10. Nad võivad teile näidata, mida kõik
nupud taskuarvutil teevad.
9. Nad võivad teile täpselt öelda, kui palju
restoranis tippi anda.
8. Pole oluline, kui inetult te riides olete, nad arvavad ikka, et
see on kena.
7. Nad võivad oma klaviatuuril teile C++'s kontserdi esitada.
(P. O'Brien)
6. Nad teavad kõike soojusest, hõõrdumisest
ja gravitatsioonilisest külgetõmbest.
5. Nad võivad tappa teie jaoks kõik "bug"id.
4. Nad võivad teile öelda kõik asjad, mis on
Tähesõdades (Star Wars) valesti.
3. Sa oled 100 korda huvitavam, kui nende viimane vestlus
Bertha/Gilberti, nende arvutiga.
2. Kolm sõna: nad on meeletud. (J.Lin)
1. Nad teavad, kuidas teie kõvaketast tööle
panna.
Ainsad naljad, mida saad, on e-mailiga.
Kui su käekellal on rohkem arvutusvõimsust kui 486DX-50-l.
Kui sinu arvamus heast inimestevahelisest suhtlemisest tähendab koma õigesse kohta panemist.
Kui sa oled kasutanud riidepuud ja juhtmete isoleerteipi muuks kui riiete riputamiseks ja elektrijuhtmete isoleerimsieks.
Kui jõulude ajal on ilma ütlematagi selge, et sina hakkad läbipõlenud pirni otsima ja vahetama.
Kui sinu ideaalne õhtu seisneb viimase ulmefilmi kiiresti edasikerimises (fast-forward) ja tehniliste möödalaskmiste otsimises.
Kui sul on "Dilberti" koomiksid kõikjal oma töökoha ümber üles pandud.
Kui sa suudad välja vedada terve tunni debatti mingi testi oodatavatest tulemustest, kui test ise võtab aega vaid viis minutit.
Kui sina ja su töökaaslased olete modifitseerinud antenni oma töökoha juures raadiosignaali paremaks vastuvõtuks.
Kui sa pole oma kõvakettale iialgi 'back-up'i teinud.
Kui elektriliste vahendite müügimehed ei suuda vastata ühelegi su küsimustest.
Kui sul on ikka veel arvutuslükati ja sa oskad seda kasutada.
Kui sa vahetad oma 'screen saver'it sagedamini kui oma auto kumme.
Kui su IQ on suurem kui su kaal (naelades, 1 nael = 0,4539 kg).
Juhul, kui ettekande ajal mikrofon või mingid visuaalsed abivahendid ei tööta, jooksed sa ette neid parandama.
Kui sa suudad meeles pidada 7 arvuti parooli, kuid mitte oma sünnipäeva.
Kui sul on kunagi olnud taskuarvuti ilma = klahvita ja sa tead, mida tähendab RPN.
Kui sa suudad kirjutada 70 sõna minutis, kuid ei suuda lugeda omaenda käekirja.
Kui sul on Internetis rohkem sõpru kui reaalelus.
Kui sa arvad, et kui inimesed ümber sinu haigutavad, on see sellest, et nad pole öösel piisavalt maganud.
Kui su kolmeaastane poeg küsib, miks taevas on sinine, siis üritad sa seletada atmosfääri neeldumisteooriat.
KUIDAS IRRITEERIDA TEADLASI (Pühendatud Stephen Hawkingile)
Paula Defensor pdefensor@hotmail.com
1. Küsi teadlaselt, kui ta on nii särav, miks ei oska ta teha raha. :)
2. Suudle teda örnalt. Siis palu tal üles lugeda vedelikud ja tahked asjad, mis on vajalikud ideaalse lõuna valmistamiseks. Kui ta on seda teinud, siis palu tal hakata küpsetama.
3. Küsi talt valemit energia kireks muutumise kohta.
4. Küsi talt, miks ta seda teinud pole.
5. Palu tal must auk muuta valgeks.
6. Küsi talt, kuidas arvutada sipelga liikumise kiirust. Siis küsi: "Aga kui sipelga seljas on ostsilleeruv suhkru molekul ja sipelgas on maja katusel?" Palu tal rakendada kvantseadusi. Anna talle 10 minutit.
7. Palu tal leida mõistuse arvutusteooria. Laena talle lükatit. Siis ütle talle, et sa tegid nalja. Anna talle taskuarvuti ja oota. Kui ta ikka ei saa hakkama, küsi talt, kas ta eelistaks Casiot?
8. Päri talt, kas ta ema oli primaat. Ütle talle, et sulle meeldib ausus.
9. Ütle talle, et ta magab nagu beebi. Katseklaasis.
10. Ütle talle, et sa võtsid kogemata külmutist külmutatud isendid, küpsetasid need ära ja nüüd ta sööb neid.
11. Kui ta hakkab kõhus keerama, anna talle ketshup.
12. Kui ta sult küsib, miks sa pole veel koristanud, ütle talle, et sa eksperimenteerid telekineesiga ning et see on sul kohe õnnestumas.
13. Küsi talt, kas tal on B.Sc., M.Sc., M.A., M.D. või Ph.D. Siis küsi talt, kas tal on T.Ö.Ö.
1. Ma ei lõpeta enne 'buggimist', kui sa pole andnud mulle oma kodulehekülje aadressi.
2. Sa erutad mind rohkem, kui Arvutuse Fundamentaalteooria.
3. Kuivõrd vahemaa on võrdne kiiruse ja aja korrutisega, las kiirus ja aeg lähenevad lõpmatusele, sest ma tahan kogu tee sinuga koos olla.
4. Minu armastus sinu vastu on nagu mittekahanev funktsioon, sest see on pidevalt kasvav.
5. Konverteerigem meie potentsiaalne energia kineetiliseks.
6. Tahad tulla tagasi minu tuppa?... ja vaadata minu 600MHz-list Pentiumit?
7. Kuidas oleks, kui sina ja mina läheksime minu juurde ja formeeriksime kovalentse sideme?
8. Sina ja mina liitume paremini kui Riemanni summa.
9. Sa oled magusam kui glükoos.
10. Me oleme sama hästi ühilduvad kui kaks sarnast PowerMac'i.
11. Kas me ei mõõdaks sinu ja minu vahelist seisuhõõrdumistegurit?
12. Tahad näha minu programme minu HP-48GX-l?
13. Sinu kehal on kõige ilusam kaar, mida ma kunagi näinud olen.
14. Kas su e-maili aadress pole mitte beautifulgirl@mygirl.com?
15. Sa oled kuumem, kui bunseni lambi leek täisvõisvõimsusel.
Õppejõu julgustav soovitus kirjanduse lugemise kohta:
"See raamat on vaid tõsistele entusiastidele. Ma pole isegi
seda veel lugenud..."
Õppejõud üliõpilastele:
"Loomulikult pole see parim viis seda teha. Kuid ma näen, et te
pole päris nii targad, kui mina - tegelikult pole teist mitte keegi
ligilähedaseltki nii tark kui mina - siis tema seda sel moel."
...
"Nüüd tõestame järgmise teoreemi. Tegelikult
ma tõestan selle kõik ise ära."
Osakestefüüsika kursusest:
"Selles kursuses on väga palju sarmi ja ilu, kui väga vähe
tõde."
Mõte tudengilt: "Seks ja narkots? Nad pole kuidagi võrreldavad hea tõestusega."
Paul Brady - john.brady@ic.ac.uk
Ülikool on teadmiste allikas, kuhu inimesed lähevad jooma!
James Taylor - tayl5980@mach1.wlu.ca
Quote of the Day - qotd-request@ensu.ucalgary.ca
KRAADIÕPPETUDENGI KOORMUSEKONTROLL
6.30 | Ärkad ja jääd voodisse ärkvel lesima |
6.31 | Avastad, et kulutasid eelmisel õhtul 200 krooni õhtusöögile, st ei mingit väljas söömist järgmisel kuuel nädalal |
6.32 | Vajutad äratuskella 'snooze' nuppu. Jääd uuesti magama. |
7.00 | Ärkad äkitselt üles, süda kurgus, kui avastad, et sa ei vajutanud 'snooze' nuppu - sa lülitasid äratuskella täitsa välja. |
7.01 | Jääd uuesti magama |
7.44 | Ärkad taas süda kurgus. |
7.45 | Sead end valmis kooliminekuks, habet ajad homme, hommikueine võtad hiljem Denny/Penny/Lenny/Dinko (mingis suvalises) kohvikus. |
8.03 | Saabud kooli. Leiad, et sinu välismaalasest kabinetikaaslane on saabunud sinust varem, tal peab olema rohkem tööd tehtud. |
8.04 | Lipsad juhendaja kabinetist mööda, lobised sekretäriga, et teada saada, kas juhendaja astub täna läbi. Ta tuleb, neetud. Pead alustama tööd oma projekti kallal, tänu sellele õhtupoolikule. |
8.15 | Loed oma e-maili. |
8.20 | Kustud tudengi maili, milles soovitakse küsida CMPSC201 kursuse kohta. Vihkad tudengite juhendamist. Depressioon - liiga palju tööd tänaseks. |
9.00 | Äkkstart. Lippad kokamasina juurde. |
9.05 | Annad jalaga kokamasinale: lubad endamisi helistada firmale ja küsida oma raha tagasi. Imestad, mis nad peaksid sind uskuma. |
9.33 | Hakkad välja printima suuremat hulka värki, mis on ähmaseltki sinu tööga seotud. |
9.41 | Varahommikune juhmistumine. Pomised omaette kommentaare oma kabinetikaaslase kohta. |
9.43 | Kirud oma kaaslast madalal toonil, et ta ei saaks aru. Tunned end hästi, et ta ei saa inglise keelest hästi aru. |
9.58 | 'Fingerdad' igaühte oma osakonnas ning enamust inimesi üle maailma (kasutades 'finger' käsku, loomulikult. |
10.19 | Tunned end uniselt, poleks pidanud hilisööni üleval olema ja Tetrist mängima. |
10.31 | Hetkeline paaniline kabuhirm!!! |
10.43 | Parandad oma .plan faili. Kirjutad uue programmi, et .plan 'i kergemini redigeerida. |
10.59 | Astud sisse juhendaja kabinetti ja laenad midagi, mida sa ei vaja, et jätta talle muljet nagu töötaksid sa usinasti oma projekti kallal. |
11.05 | Perverssed unelmad. |
11.11 | Loed elektroonilisi uudiseid. Keskhommikune haigutamiseaeg. |
11.34 | Hakkad kirjutama mingeid nüridusi kiirelt klahve klõbistades, näidates, nagu sa töötaksid tugevalt, kui su juhendaja peaks sisse astuma. |
11.35 | Vajutad BackSpace' klahvi korra ning veel pool minutit kuni kogu see jama, mille sa sisse lõid, on ära kustutatud. Avastad, et sa võid trükkida rohkem, kui 256 tähemärki poole minuti jooksul. |
11.41 | Flirdid uue tüdrukuga osakonnas. |
11.45 | Prindid välja mõned kiled õhtupoolikuseks projekti esitlemiseks. |
11.47 | Prindid nad uuesti välja - sa unustasid eelmise presentatsiooni kuupäeva ära muuta. |
11.49 | Prindid veel ühe koopia juhuks, kui eelmine peaks ära kaduma. |
11.51 | Unustad täiesti kohviautomaadi firma kohtusse kaebamise. |
12.15 | Näljapisted |
12.20 | Hamburgeri või kartulikrõpsude aeg. Jood pudeli mitte nii väga külma kokat. :)) Hoidsdi just kokku 6 krooni, et ei ostnud suurt kokat. |
13.00 | Kraadiõppetudengite rühma kohtumine juhendajaga. |
13.14 | Äkiline avastus oma madalast tasemest. Vimm oma välismaalasest kabinetikaaslase suhtes, et ta sinu juhendaja üles ärritab. Meeldetuletus juhendajalt, et sa pead tegema palju rohkem tööd oma uurimuse kirjanduse kallal. |
13.51 | Juhendaja ulatab sulle sinu projekti punaseksmuutnud koopia parandusteks. |
13.51.02 | 49 sekundiline tung oma juhendaja maha lüüa algab. |
13.51.51 | Avastad, et tema kontrollib sinu assistentikohta/ kraadi/ kraadiandmise võimalikkust/ selle kuupäeva/ sinu edasisi töövõimalusi/ ja kogu ülejäänut elu. |
13.52.53 | Tänad teda. |
13.52.54 | Tänad iseennast, et sa ei öelnud mitte midagi lollakat oma juhendajale. |
13.53 | Pead purustav peavalu #1. |
13.59 | Kontrollid oma e-maili, ei vasta siiski, oled selleks liiga hõivatud. |
14.06 | Veel üks koka. |
14.17 | Oh pagan, täna õhtul on minu kord süüa teha. |
14.30 | Astud läbi klassist, kust sa pidid läbi astuma. |
14.39 | Vahid aknast välja tehes ebareaalseid plaane, kuidas lõpetada kraadiõppeprogramm ning minna tööle. Imestad, miks blondid tüdrukud on nii kenad. |
14.48 | Veelgi perverssemad unelmad: Suled kabineti ukse ja avad mõned .gif failid. Teritad pliiatsit. |
15.06 | Muretsed seetõttu, et sa vist kunagi ei saa kraadi. Aeg kirjutada kirja - EI! selleks pole aega. Kujundad oma töölaua ümber. Helistad panka ja uurid, kas sul on mingit raha. Tunned hirmu, et kaotad rahalise toetuse järgmisel sügisel. Loed LaTeX-i manuaale, et teada saada, kuidas panna &$%&% %$^% formaati. |
15.43 | Vaatad kella. Kavatsed seekord teha kogu öö tööd. Vau, ainult 2 TV saadet vaadata. |
16.58 | Märkad, et juhendaja lahkub. |
16.58.01 | Äkiline vabaduse tunne. Lähed koju kiireks, lühikeseks eineks. |
21.00 | Tuled oma kabinetti. |
21.01 | Rängalt töötav tudeng, nagu sa oled, pead sa tulema oma kabinetti hilja õhtul, et "töö tehtud saada". |
21.03 | Kontrollid oma e-maili. Otsustad, et on paras aeg, rünnata neid ftp-saite, kust network pole veel midagi tõmmanud. Teed seda ja tõmbad mõned pildid oma masinasse. Pakid kokku kõik mittesoovitavad uurimuse/loengute kataloogid, et ruumi teha. Teed kõigist oma piltidest varukoopiad. |
22.11 | Imetled oma pilte. Hakkad tööle. Avastad, et sul oleks kirjandust vaja. Avastad, et tänaseks on juba liiga hilja raamatukokku minna. Äkiline tunnetus raisatud päevast. |
22.49 | Äkiline tunnetus, et ka kogu öö võib raisku minna. Otsustad hommikul vara ärgata ja tulla tagasi väga vara hommikul. Otsustad mängida Tertist, et oma tuju taas heaks teha. |
23.15 | Mängid mäng mängu kärel mängu järel... et oma skoori parandada ja tabelisse saada. Leiad, et sinu kabinetikaaslane on ikka veel number 6 tabelis - 2 kohta sinust kõrgemal. |
00.20 | Mängid, kuni lükkad kabinetikaaslase seitsmendaks. Saavutuse tunne!!! Jaah, tänane päev ei ole raisatud! Lähed koju tagasi ja leiad, et sinu toanaaber vaatab NBC-st David Lettermani kordussaateid. Räägid talle 'kui tugevalt töötav tudeng sa oled kogu päeva olnud'. Vestled filosoofilistel teemadel oma toanaabriga. |
1.09 | Mõtled, et hakkad filosoofiks ja einestad koos veel nelja selliga
(Einestavad Filosoofid, ehhee :))) ) (Comp Sci nali).
Väitled nendega poliitikast, miks inimesed eelistavad Jaapani autosid ja kas on parem soojendaja lülitada 'kuumale' või 'külmale', et tuuleklaas kiiremini üles sulatada. |
1.49 | Avastad, et mitte keegi teist pole ostnud piima täna. Sulle tuletatakse meelde 'liiga suure hulga piima probleemi'. |
2.04 | Unustad varajase ärkamise. Lülitad oma äratuskella välja ja lähed magama |
Kõik kordub taas |
Tudengi viimased mõtted ja maht, mille nad ajus hõlmavad protsentides.
- 10% Professor pole seda teemat kunagi läbi võtnud
- 10% Tegelikud teadmised antud valdkonnast
- 10% See assistent on üsna kena
- 10% Ma ju teadsin, et seda raamatut peaks lugema
- 10% Üsna pea on see kõik juba seljataga
- 10% Ma loodan, et see kõver on tõesti madal
- 10% PAANIKATSOON
- 10% Palved imeüleujutuse, -tulekahju, - tornaado, -orkaani,
-maavärina jne. jaoks
- 10% Tsiri-biri-pinn
- 10% Suvevaheaeg!
KEEL, MIDA KASUTAVAD TEADUSLIKUD JUHENDAJAD
MIDA SINU JUHENDAJA ÜTLEB | MIDA SINU JUHENDAJA MÕTLEB |
Vaata seda, kui õpetavat kogemust | Hakka juba värisema |
Las ma seletan natuke kaitsmiseprotseduuri | Las ma ajan sind veel närvilisemaks |
Ma olen siin, et sind toetada | Ma olen siin, et sind nii hävitada, et sa ei näeks targem välja kui mina |
Ma leian, et kontseptsioon on üldiselt huvitav | See on mu viimane kompliemnt, enne kui sinu idee täiesti maha teen |
Ma soovin, et mul oleks rohkem aega, et sellega tutvuda | Ma pole seda lugenud |
Ma olen natuke murelik selle teooria tõttu, millel su uurimus rajaneb | Ma vihkan seda teooriat, kuid ma ei saa solvata selle autorit, seega solvan ma sind |
Sellel uurimusel on mõningaid aspekte, millest ma sooviksin pisut rohkem kuulda | Ma lugesin seda, kuid ei mäleta sellest enam midagi |
Sinu hüpotees ei ole piisavalt tugevalt seotud olemasoleva kirjandusega | Sa tulid lagedale innovaatilise ideeda ja ma tahan olla kindel, et sa seda enam iial ei tee |
Sinu uurimus on minu oma töö huvitavaks edasiarenduseks | Miks ei mõelnud mina seda enne kui sina? |
Sa oled jätnud arvesse võtmata mõned olulisemad kirjanduse allikad | Sa oled jätnud minule viitamata |
Ma tahaksin sulle selgitada... | Ma ei tea sellest värgist mitte midagi, seega pead sa seletama seda mulle |
Sinu statistilised tulemused ei paista sinu hüpoteesi toetavat | Ma ei saa statistikast aru |
Sinu statistiliste testide valik on pigem lihtsustatud | Ma olen siin ainus, kes statistikast midagi taipab ja ma tahan, et sa selle endale pähe raiuksid |
Kuidas võid sa väita, et sa oled toonud juhusliku näite? | Ma pidin välja tulema vähemasti ühe küsimusega ja see töötab |
See on sinu dissertatsiooni peamine teema | See on üks vastik töö, mis aitab mul hoida oma töökohta |
Nüüd peaks olema kõik valmis, et sa saaksid hakata oma tööd kirja panema, kuid pead tegema veel ühe eksperimendi / programmi / vidina | Nüüd on sinust saanud kasulik ori ja mul pole mõõteski lasta sul lõpetada ilma et saa teeksid rohkem sellist tööd |
Sinu stipendium on kindel | Võib olla |
Sinu stipendiumiga on tõenäoliselt kõik korras | Hakka muretsema |
Ma vaatan, mida me saame teha sinu stipi asjus | Otsi endale teine juhendaja |
Mõtle sellest, kui oma oskustesse investeerimisest, mis saab sulle sinu edasises karjääris kasulikus | Me kavatseme sind lõpuni ekspluateerida |
Ära kuula XYZ, kuula mind | Nii mina kui XYZ on narrid, kuid mina olen sinu juhendaja |
Lõpetame siinkohal ära | Ma olen näljane |
Kas sa võiksid ruumist välja astuda kuni komisjon teeb oma otsuse? | Me oleme siin omavahel otsustanud sulle kraadi anda, kuid me tahame sind panna veel rohkem higistada |
Kirjuta veel üks peatükk | Kirjuta veel üks peatükk |
KUS OMA TEADUSTÖÖD PUBLITSEERIDA.
1. Kui sa saad sellest aru ja suudad seda tõestada, saada see
matemaatilisele ajakirjale.
2. Kui sa saad sellest aru, kuid tõestada ei suuda, siis saada
see füüsikaajakirjale.
3. Kui sa ei saa sellest aru, kuid suudad tõestada, siis saada
see majandusajakirjale.
4. Kui sa ei saa sellest aru, ega suuda ka tõestada, siis saada
see psühholoogiaajakirjale.
5. Kui sa üritad tuletada millestki väga tähtsast midagi
väga triviaalset, saada see haridusajakirjale.
6. Kui sa üritad millesti väga triviaalsest tuletada midagi
väga tähtsat, saada see metafüüsika ajakirjale.
Kui professor A ütleb, et midagi on ilmselge, siis tähendab see, et kui sa lähed koju ja mõtiskled selle üle kogu ülejäänud õhtupooliku, siis tõenäoliselt saad sa aru, et see vastab tõele.
Kui professor L ütleb, et midagi on ilmselge, siis tähendab see, et kui sa nüüd siit lahkud ja kogu ülejäänud elu sellega tegeled, siis tõenäoliselt tuleb kord päev, mil sa aru, saad et see vastab tõele.
Kui professor W ütleb, et see on ilmselge, siis tähendab see, et kogu kursus on seda juba kaks nädalat teadnud.
Kui professor F ütleb, et see on ilmselge, siis tähendab see, et see on täenäoliselt vale.
Uurimistöös kasulike fraaside sõnastik
"Juba pikka aega on teada ..."
" On teada..."
"Näidatud suundumus on silmnähtav..."
"Suure praktilise ja teoreetilise tähtsusega ..."
"Siiani pole õnnestunud anda kindlat vastust neile küsimustele
..."
"Kolm näidet on valitud lähemaks uurimiseks..."
"Tüüpilised tulemused näitavad ..."
"Kõige usaldusväärsemad tulemused on saanud Jones..."
"Arvatakse, et..."
"Üldiselt arvatakse, et ..."
"On selge, et palju lisatööd tuleb veel teha, enne kui
antud fenomen täiesti arusaadavaks saab..."
"Suurusjärgu täpsusega õige..."
"Loodetakse, et see uurimus stimuleerib lähemaid uuringuid
selles valdkonnas..."
"Saadud tulemuste ettevaatlik analüüs..."
"Suurusjärk on tõenäoliselt..."
"Mittetriviaalne probleem ..."
"Praeguses teadmiste punktis..."
"Tehnoloogia juhtivamas pooles..."
"On olnud mõningaid vaidlusi ..."
"Võib näidata ..."
"Suure ajaloolise tähtsusega ..."
"Väärtused on saadud empiiriiliselt ..."
"Tulemused on ebaveenvad ..."
"Võib vaielda, kas ..."
" On tõestatud..."
" Tänan Joe Blow'd asjatundliku tehnilise abi eest ja Jane
Doe'd kasulike vestluste eest."
1. Palju erinevaid lähenemisi on proovitud.
2. Valmistatakse ulatuslikku aruannet värskele probleemile
värske lähenemisega.
3. Lõpetada projekti koordineerimine.
4. Suur tehnoloogiline läbimurre.
5. Kinnitatakse, et see vallandab tarbijate rahulolu.
6. Esialgsed operatsionaalsed testid on ebaveenvad.
7. Testi tulemused olid eriti muljetavaldavad.
8. Kogu kontseptsioon jäetakse kõrvale.
9. See on töös.
10. Me vaatame seda.
11. Palun andke resolutsioon ja allkiri.
12. Andke meile pisut kasu oma mõtetest.
13. Andke meile oma interpretatsioon.
14. Vaadake ... või arutagem ...
15. Kõik uus.
16. Raskekaaluline.
17. Kergekaaluline.
18. Aastaid arendustööd.
19. Energiasäästlik.
20. Madalad hoolduskulud.
21. See on tehniliselt võimatu.
22. See sõltub ...
Ann Landers, The Boston Globe, Feb. 20, 1995.
Miks Jumal ei saaks mitte ühegi ülikooli õppejõuks?
1. Tal oli vaid üks peamine publikatsioon.
2. See oli heebrea keeles.
3. Sellel teosel polnud ühtegi refereeringut.
4. Seda teost pole avaldatud üheski referatiivses ajakirjas.
5. On kahtlusi, kas ta selle ikka ise kirjutas.
6. Jumal võis küll luua maailma, kuid mida tegi ta enne
seda?
7. Teaduslik nõukogu ei saa korrata tema tulemusi.
8. Ta ei ole iial saanud Eetika Nõukogult luba kasutada oma
katsetes inimesi.
9. Kui eksperiment läks nurja, püüdis ta seda varjata
katsealuseid uputades.
10. Vaevalt, et ta tuleks auditooriumisse ja ütleks: "Lugege raamatut!"
11. Räägitakse, et ta olevat pannud oma poja õpilasi
õpetama.
12. Ta saatis oma kaks esinest tudengit välja.
13. Tema vastuvõtutunnid olid ebaregulaarsed ja mõnikord
on neid ka mäetippudel peetud.
14. Kuigi tal oli vaid 10 nõudmist, kukkus enamus tudengeid
läbi.