Kõik vaatavad telerit. Vähemalt natuke. Ja ma arvan, et kõik on märkanud, et meie ajal enamuse reklaami ajast võtab toidureklaam. Ma arvan, et isegi väiksed lapsed teavad, et Coca-Cola on nauding, orbiti soovitavad hambaarstid ja Jägermeister on Jagatud rõõm- Paljud võivad öelda et nendele on reklaamid ükskõik. Aga ikka, kui inimene läheb poodi vahest ta ei pea isegi kaubanimesi loema. Näed punast külmkappi - Coca-Cola tooteid. Sinine kast - Saku õlu. Pudel lehmaga - Alma piim. Kollased pakkid - Rolton makaroonid, j. n. e. Aga kas paljud on tähele pandud, et näiteks prismas, peale Aurat, Coca-Colat ja Nesteat on teised joogid ka olemas? Ma ei usu, et kõik sellest teavad. Ja ma arvan, et inimene parem ostaks Rakvere viinerid kui mingid teised, tundmatu. Reklaam on nagu õppik, ta räägib ainult ühest kaubast ja inimestel jääb see meelde. Noortel on veel raskem. 13-15aastased poissid arvavad, et kui nad joovad Red Bulli või Viru Coolerit, söövad Snikersi ja suitsetavad Marlborot, siis nad on jumala kõva mehed. Reklaam näitab stiili ja paljud jälgivad seda stiili. Meie ajal on väga vähe inimesi, kes oskab ISE valida seda, mida TEMA tahab, mitte seda, mida kõik ostavad .