1. Lõpeta laused! (ma- või da-infinitiiviga) Ma pean täna veel õppima ja jalutama. Aga ma tahan täna ujuda ja magada. Mulle meeldib muusika kuulama ja filmi vaatama. Kui ilus ilm on, lähen Raekoja platsile raamatu lugema ja pubis istuma. Eesti keele tunnis ei tohi rääkida ega kirjutada. Kas sa tuled ka Kadrioru parki jalutama ja jooksima? 2. Pane tekst minevikku! Marju päev Marjul on/ oli teisipäev vaba päev, lõpuks saab/ sai ta magada. Ta magab/ magasi kaua. Kell 10. 30 ärkab/ ärkas ta üles. Siis joob/ jõi ta kohvi, sööb/ sõi võileiba ja loeb/ lugesis e-kirju. Ta peab/ pidi natuke arvuti taga tööd tegema, ta avab/ avasis failid ja kirjutab/ kirjutas. Ta paneb/ pani pesu masinasse ja masina tööle. Pärastlõunal läheb/ läks ta linna, ta käib/ käis paaris poes ja pangas. Vanalinnas astub/ astus ta läbi Eesti Instituudist ning toob/ tõi sealt ära mõned raamatud. Koju sõidab/ sõidas ta trolliga. Kodus teeb/ tegi Marju spagette. Õhtul helistab/ helistas talle üks sõber ning nad otsustavad/ otsustasid minna jooksma. Nad jooksevad/ jooksid metsas umbes tund aega. Õhtul kodus istub/ istus ta vannis ning vaatab/ vaatas ära filmi Pärnography. Film räägib/ räägis Eesti animafilmi grand old man Priit Pärnast. Siis kuulab/ kuulasit ta uudiseid, töötab/ töötas veel natuke arvuti taga ning jutustab/ jutustas ühe Tartu sõbraga, teeb/ tegi valmis eesti keele testi ning läheb/ läks magama. Kell on/ oli üle südaöö. 3. Kirjuta, mida sina eile tegid! Ma olin kodus ja vaatasin filmi "Järvi maja". Ma eile veel õppisin eesti keelt. Eile oli ilus päeva ja ilus ilm.