1. Lõpeta laused! (ma- või da-infinitiiviga) Ma pean täna veel sööma ja jööma. Aga ma tahan täna öpida ja magada. Mulle meeldib ujuda ja vaatada televiisorit. Kui ilus ilm on, lähen Raekoja platsile vaatada ja tuleda. Eesti keele tunnis ei tohi rääkida ega õpida. Kas sa tuled ka Kadrioru parki öpima ja istuma? 2. Pane tekst minevikku! Marju päev Marjul on/ oli teisipäev vaba päev, lõpuks saab/ sai ta magada. Ta magab/ magas kaua. Kell 10. 30 ärkab/ ärkas ta üles. Siis joob/ jõi ta kohvi, sööb/ sõi võileiba ja loeb/ lõi e-kirju. Ta peab/ pea natuke arvuti taga tööd tegema, ta avab/ avas failid ja kirjutab/ kirjutas. Ta paneb/ pani pesu masinasse ja masina tööle. Pärastlõunal läheb/ läks ta linna, ta käib/ käis paaris poes ja pangas. Vanalinnas astub/ astus ta läbi Eesti Instituudist ning toob/ tõi sealt ära mõned raamatud. Koju sõidab/ sõitis ta trolliga. Kodus teeb/ tees Marju spagette. Õhtul helistab/ helistas talle üks sõber ning nad otsustavad/ otsustasid minna jooksma. Nad jooksevad/ jõid metsas umbes tund aega. Õhtul kodus istub/ istus ta vannis ning vaatab/ vaatas ära filmi Pärnography. Film räägib/ räägis Eesti animafilmi grand old man Priit Pärnast. Siis kuulab/ kuulas ta uudiseid, töötab/ töötas veel natuke arvuti taga ning jutustab/ jutustas ühe Tartu sõbraga, teeb/ tees valmis eesti keele testi ning läheb/ läks magama. Kell on/ oli üle südaöö. 3. Kirjuta, mida sina eile tegid! Ma ostasin pirnid, piima, singi ja leiva. Ma läksin politseisse. Ma õppisin eesti keelt. Ma vaatasin pildid Rigalt ja Vilniuselt. Ma sõin makaronid ja tomati "sauce" (soose?) ja banan.