1. Lõpeta laused! (ma- või da-infinitiiviga) Ma pean täna veel õppima ja lugema. Aga ma tahan täna tereviisorit vaadata ja magada. Mulle meeldib ujuda ja süüa. Kui ilus ilm on, lähen Raekoja platsile jooksma ja sööma. Eesti keele tunnis ei tohi helistada ega vaadata. Kas sa tuled ka Kadrioru parki magama ja lugema? 2. Pane tekst minevikku! Marju päev Marjul on / oli teisipäev vaba päev, lõpuks saab / sai ta magada. Ta magab / magas kaua. Kell 10. 30 ärkab / ärkas ta üles. Siis joob / jõi ta kohvi, sööb / sõi võileiba ja loeb / luges e-kirju. Ta peab / pidi natuke arvuti taga tööd tegema, ta avab / avas failid ja kirjutab / kirjutas. Ta paneb / pani pesu masinasse ja masina tööle. Pärastlõunal läheb / läks ta linna, ta käib / käis paaris poes ja pangas. Vanalinnas astub / astus ta läbi Eesti Instituudist ning toob / tõi sealt ära mõned raamatud. Koju sõidab / sõidas ta trolliga. Kodus teeb / tei Marju spagette. Õhtul helistab / helistas talle üks sõber ning nad otsustavad / otsustad minna jooksma. Nad jooksevad / jooksid metsas umbes tund aega. Õhtul kodus istub / istus ta vannis ning vaatab / vaatas ära filmi Pärnography. Film räägib / räägis Eesti animafilmi grand old man Priit Pärnast. Siis kuulab / kuulas ta uudiseid, töötab / töötas veel natuke arvuti taga ning jutustab / jutustas ühe Tartu sõbraga, teeb / tei valmis eesti keele testi ning läheb / läks magama. Kell on / oli üle südaöö. 3. Kirjuta, mida sina eile tegid! Ma olin kodus. Ma kohtusin ja räägisin minu sobraga. Me õppisime vene keelt. Me vaatasime filmi. Ma magasin kell 4.