1. Lõpeta laused! (ma- või da-infinitiiviga) Ma pean täna veel magama ja õppima. Aga ma tahan täna töötada ja oskada. Mulle meeldib mängida korvpalli ja ujuda. Kui ilus ilm on, lähen Raekoja platsile jooma kohvi ja mängima kaart. Eesti keele tunnis ei tohi õpetaga ega natuke. Kas sa tuled ka Kadrioru parki mängima ja kohtuma mind? 2. Pane tekst minevikku! Marju päev Marjul on/ oli teisipäev vaba päev, lõpuks saab/ saas ta magada. Ta magab/ magas kaua. Kell 10. 30 ärkab/ ärkas ta üles. Siis joob/ jõi ta kohvi, sööb/ sõis võileiba ja loeb/ lõe e-kirju. Ta peab/ panis natuke arvuti taga tööd tegema, ta avab/ avas failid ja kirjutab/ kirjutas. Ta paneb/ panis pesu masinasse ja masina tööle. Pärastlõunal läheb/ läks ta linna, ta käib/ käi paaris poes ja pangas. Vanalinnas astub/ astus ta läbi Eesti Instituudist ning toob/ tõis sealt ära mõned raamatud. Koju sõidab/ sõi ta trolliga. Kodus teeb/ täis Marju spagette. Õhtul helistab/ helistas talle üks sõber ning nad otsustavad/ otsustasid minna jooksma. Nad jooksevad/ jõisid metsas umbes tund aega. Õhtul kodus istub/ istus ta vannis ning vaatab/ vaatas ära filmi Pärnography. Film räägib/ räägis Eesti animafilmi grand old man Priit Pärnast. Siis kuulab/ kuulas ta uudiseid, töötab/ töötas veel natuke arvuti taga ning jutustab/ jutustas ühe Tartu sõbraga, teeb/ täis valmis eesti keele testi ning läheb/ läks magama. Kell on/ oli üle südaöö. 3. Kirjuta, mida sina eile tegid! Ma läksin töö ja olin kodus ja õpisin eesti keelt. Pärast ma sõin makkaronid ja kohtusin sõbra ja jõin veini natuke.