1. Lõpeta laused! (ma- või da-infinitiiviga) Ma pean täna veel töötama ja õppima. Aga ma tahan täna arvutiga mängida ja magada. Mulle meeldib süüa ja juua. Kui ilus ilm on, lähen Raekoja platsile kohvi jooma ja rääkima. Eesti keele tunnis ei tohi magada ega sõbraga rääkida. Kas sa tuled ka Kadrioru parki jalutama ja koera mängima? 2. Pane tekst minevikku! Marju päev Marjul on/ oli teisipäev vaba päev, lõpuks saab/ sai ta magada. Ta magab/ magas kaua. Kell 10. 30 ärkab/ ärkas ta üles. Siis joob/ jõi ta kohvi, sööb/ sõi võileiba ja loeb/ loes e-kirju. Ta peab/ pide natuke arvuti taga tööd tegema, ta avab/ avas failid ja kirjutab/ kirjutas. Ta paneb/ pani pesu masinasse ja masina tööle. Pärastlõunal läheb/ läks ta linna, ta käib/ käi paaris poes ja pangas. Vanalinnas astub/ astus ta läbi Eesti Instituudist ning toob/ tõi sealt ära mõned raamatud. Koju sõidab/ sõidas ta trolliga. Kodus teeb/ teges Marju spagette. Õhtul helistab/ helistas talle üks sõber ning nad otsustavad/ otsustus minna jooksma. Nad jooksevad/ jookses metsas umbes tund aega. Õhtul kodus istub/ istus ta vannis ning vaatab/ vaatas ära filmi Pärnography. Film räägib/ räägis Eesti animafilmi grand old man Priit Pärnast. Siis kuulab/ kuulas ta uudiseid, töötab/ töötas veel natuke arvuti taga ning jutustab/ jutustas ühe Tartu sõbraga, teeb/ tege valmis eesti keele testi ning läheb/ läks magama. Kell on/ oli üle südaöö. 3. Kirjuta, mida sina eile tegid! Eile ma tõusin üles kell setse, ma võtsin kohvi ja ma läksin tööle. Ma töötasin kella kaheksast hommikul seitmeni õhtul. Hiljam ma läksin trenni kella kaheksast kümneni ja siis ma läksin koju. Ma sõin kana ja ma jõin natuke vett ja veini, ma vaatasin televiisorit ja hiljam ma läksin voodisse.