1. Lõpeta laused! (ma- või da-infinitiiviga) Ma pean täna veel õppima ja sööma õhtust. Aga ma tahan täna korristama ja pesu pesuma. Mulle meeldib jalutada ja puhata. Kui ilus ilm on, lähen Raekoja platsile sööma ja jooma. Eesti keele tunnis ei tohi naeratada ega rääkida inglise keelt. Kas sa tuled ka Kadrioru parki jalutama ja puhkama? 2. Pane tekst minevikku! Marju päev Marjul on/ oli teisipäev vaba päev, lõpuks saab/ sai ta magada. Ta magab/ magasis kaua. Kell 10. 30 ärkab/ ärkasis ta üles. Siis joob/ jõi ta kohvi, sööb/ sõi võileiba ja loeb/ lugesis e-kirju. Ta peab/ pidi natuke arvuti taga tööd tegema, ta avab/ avasis failid ja kirjutab/ kirjutasis. Ta paneb/ pani pesu masinasse ja masina tööle. Pärastlõunal läheb/ läks ta linna, ta käib/ käis paaris poes ja pangas. Vanalinnas astub/ astusis ta läbi Eesti Instituudist ning toob/ tõi sealt ära mõned raamatud. Koju sõidab/ sõitis ta trolliga. Kodus teeb/ tegi Marju spagette. Õhtul helistab/ helistasis talle üks sõber ning nad otsustavad/ otsustad minna jooksma. Nad jooksevad/ jooksid metsas umbes tund aega. Õhtul kodus istub/ istus ta vannis ning vaatab/ vaatasis ära filmi Pärnography. Film räägib/ rääkis Eesti animafilmi grand old man Priit Pärnast. Siis kuulab/ kuulasis ta uudiseid, töötab/ töötasis veel natuke arvuti taga ning jutustab/ jutustasis ühe Tartu sõbraga, teeb/ tegi valmis eesti keele testi ning läheb/ läks magama. Kell on/ oli üle südaöö. 3. Kirjuta, mida sina eile tegid! Eile, sõin väljas sõbredega. Sõitasin bussiga - hommikul ja õhtul. Nägin mu nabrid. Need on tored. Mul olin väga hea päev. Ma helistasin mu õde. Rääkisime arvutis.