Väide Väidan, et televisioonis on liiga palju reklaami ja see segab saadete või filmide vaatamist. Üleliigne reklaam segab televaatajat süvenemaks telesaatesse. Vaatajal tekib teatud ärritus selle segeva teguri suhtes ning vaatajal tulevad esile negatiivsed emotsioonid selle telekanali suhtes, kus on liiga palju ärireklaami. Eriti segavad need reklaamiklipid, mis sunnivad peale oma tüütava järjekindluse ja banaalsusega teatud kaupu ja tarbeesemeid, mida nagu poleks vajagi reklaamida. Näiteks intiimtarbeesemeid ja muud sellist iga päevast prahti, mida iga inimene teab ja ostab niisama ilma reklaamita. Kuid teisest küljest teinekord reklaam on omal kohal. See on selline reklaam, mis informeerib ja harib vaatajat või on huvitavalt ja andekalt tehtud. Hea reklaam teavitab vaatajat näiteks eelolevatest spordi- ja kunstisündmustest ning teistest inimestele hädavajalikest asjadest. Reklaami tavaliselt tellib see, kellel on vaja suurendada kaupade, teenuste ja teiste müügi artiklite käivet, sest oskuslikult loodud reklaam suurendab läbimüüki ja toob reklammi tellijale sisse suurt tulu. Kolmandaks võib öelda, et tänu reklaamile eksisteerivad kõik eratelekanalid, sest neil pole muid sissetulekuid peale nende, mis saadakse reklaami tellijatelt. Riiklikes telekanalites kas reklaam puudub üldse või on see piiratud mahus, sest neid doteerib rahaliselt riik. Ma arvan, et reklaam võiks siiski olla teleprogrammides, kuid mõistlikul hulgal, et see oleks kasulik televaatajal, ka televisioonile ja telereklaami tellijale.