Miks ma soovin astuda eesti keele kui võõrkele õpetaja magistrantuuri? Pärast keskkooli lõpetamist polnud kindel, mida tahan õppida. Kuna ema töötas juba aastaid koolis, ütlesin, et õpetajaks kindlasti ei hakka! Saatusel oli teine plaan. Ainuke eriala, kuhu dokumendid sisse andsin oli eesti keele kui võõrkeele ja kultuuriloo õpetaja eriala. Samaaasta sügisel asusin tööle Maardu Põhikooli eesti keele kui teise keele õpetajana, olles noor kogemuse- ja hariduseta. Neli aastat hiljem pakuti mulle keelekümblusklassi abiõpetaja ametikohta. Läbisin vastavad koolitused, aasta hiljem olin keelekümblusõpetaja. Alles siis taipasin, et õpetajaamet sobib mulle. Väga meeldib keelekümblusmetoodika, usun sellesse. Teen tööd suure rahuloluga, sest tulemused on fantastilised. Keelekümblusklassi tulevad õpilased muukeelsetest perekondadest ning nende keeleoskus on minimaalne. Juba 1. klassi lõpus võib näha tulemusi, mitte ainult keelelisi, vaid ka kultuurilisi. Arvan, et on väga tähtis lastes säilitada nende omakultuur, kuid samas tutvustada ka Eesti kultuuri. Tähistame paralleelselt nii Eesti kui ka Vene lihavõtteid, vastlapäeva jne. Olen osalenud õpilastega mitmel tantsupeol. Viimane oli Soome-Eesti tantsupidu, kus minu klass oli vähemalt oma vanuserühmas ainuke muukeelne tantsurühm. Töötan koolis juba 12 aastat, soetanud pere ja kodu. Alles nüüd tunnen, et tahan õppida iseendale. Magistrikraad annab mulle enesekindlust ning aitab karjääriredelil tõusta.