Et rääkida minu motiividest eesti keele kui võõrkeele õpetaja magistrantuuri astumiseks, tuleb alustada just õpetaja osast. Praeguseks olen pidevalt õpetanud juba peaaegu 9 aastat (peamiselt eesti, aga ka inglise ja rootsi keelt). Juba koolipõlves õnnestus mul seletada oma klassikaaslastele neile arusaamatuks jäänus asju selgelt ja lühidalt ning on alati meeldinud seda teha. See rahuldustunne, mida toob kaasa saavutatud eesmärk (antud juhul on eesmärgiks see, et teine inimene mõistaks lõpuks tema jaoks rasket ainet), samuti tunne, et oled teisele inimesele abiksolnud ning talle kasu toonud, on mulle väärtuslik.Minu igapäevases töös näitavad minu ja minu õpilaste eesmärkide saavutamist meie koostöö tulemused (sh eksamitulemused). Miks keele- ja just eesti keele õpetaja? Keeled on mulle alati huvi pakkunud. Mulle meeldib keeli õppida ja seda mitte ainult selleks, et olla võimeline nendes suhelda, vaid ka selleks, et nende struktuuri mõista. Kuigi diplomi kaitsesin alles käesoleva aasta juunis, toimusid minu õpingud (eesti keele (võõrkeelena) erialal TartuÜlikoolis) peamiselt aastatel 1998 - 2002. Aja jooksul hakkasin unustama neid teoreetilisi asju, mida ei lähe vaja igapäevases töös. Kuigi õpingute ajal olen läbinud ka ained, mis on seotud eesti keele õpetamisega, ei ole kunagi õppinud üldpedagoogilisi aineid, didaktikat, psühholoogiat ja nüüd tahaksin saada teadmisi ka neis valdkondades, et täendada ennast kui spetsialisti ning viia oma tegevus uuele tasemele.