I OSA. KIRJUTAMINE ESIMENE ÜLESANNE Teie ees tabelis on uuringutulemused. Teie ülesanne on neid analüüsida ning teha töökeskkonda sobiv kirjalik kokkuvõte koos omapoolsete kommentaaridega meeste ja naiste keskmisest ajakasutusest päevas. Arvestage sellega, et Teie lugejad tabelit ei näe. Kirjutisele pange kindlasti ka pealkiri. KESKMINE AJAKASUTUS ÖÖPÄEVAS minutites 2009-2010                                         Vallaline         Abielus või vabaabielus Mehed (vanuses 12-65) Isiklik tegevus                                               675                  655 Tasuline töö                                       147                  253 Õppimine                                           83                    4 Majapidamine ja perekond                99                    178 Vabatahtlik töö ja nõupidamised       11                    15 Vaba aeg                                            415                  331   Naised (vanuses 12-65a) Isiklik tegevus                                               672                  659 Tasuline töö                                       162                  201 Õppimine                                           92                    7 Majapidamine ja perekond                152                  288 Vabatahtlik töö ja nõupidamised       10                    14 Vaba aeg                                            350                  268 Allikas: Statistikaamet           Teksti nõutav pikkus on umbes 180 sõna.   Keskmine ajakasutus ööpäevas minutites. Ma lugesin ja uuringusin uuringutulemused tabelis. Siis ma tahan analüüsida ning teha töökeskkonda sobiv kirjalik kokkuvõte koos omapoolsete kommentaaridega meeste ja naiste keskmisest ajakasutusest päevas. Allikas on Statistikaamet. 2009-2010 aastad vallaline mehed vanuses 12-65 a. isiklik tegevus oli 675, aga mehed abielus voi vabaabielus oli 655. See 20 inimest on rohkem vallalisest mehed, siis abiraamatud. Haridus see on tervikliku isiksuse kasvatamine. Inimene peab hästi orienteerida eluses ja ühiskonnas. Ta peab näitama oma iseloom. Inimene peab olema eluses liideriks. Inimene peab oskama laiendama oma eluring. Näiteks ta saab olema juhatajaks oma firmast. Hariduse eesmärk - õpima inimest olema targemaks. Riik peab finantseerima haridust. Ja kujundama head tingimused. Näiteks aitama rahad ja uued õpetajad. Haridus - see on suur süsteem. TEINE ÜLESANNE Käisite hiljuti VÄÄRTUSKASVATUSE KONVERENTSIL. Teie ülesanne on kirjutada üritusel kuuldust artikkel internetiportaali jaoks. Lisaks üldisele ülevaatele peatuge lähemalt kahel konverentsil käsitletud teemal. 1.       1. Millised iseloomuomadused tagavad õnneliku elu ja ühiskonnas hakkamasaamise. 2.       2. Mis on hariduse peamine eesmärk - kas teadmised või tervikliku isiksuse kasvatamine. 3.       3. Kas kõik algab kodust või saab kool samuti lapse iseloomuomadusi kujundada. Teksti nõutav pikkus on umbes 250 sõna.   Väärtuskasvatuse konverentsil. Artikkel. Õnneliku elu peavad tagada iseloomuomadused. Veel õnneliku elu peab olema ühiskonnas. See võib-olla tervis, hea tööd, hea palk. Inimest peab kujundama suur ja sõbralik perekond. See täiendab palju lapsi. Ühiskonnas peab olema omad väärtused. Näiteks - sõprus, armastus ja oskamine suhtlema või aitama teised inimesed. Inimestel võib-olla palju sõbrad, sellised ei viiskanud rasked minutid ja perioodid elus. Veel, et inimestel oli õnnelik elu, teda peavad aitama vanemad. Nad saavad otsustada teda probleemid. Kui inimestel on hea töö, siis inimestel on raha. Hariduse eesmärk - see teadmised ja tervikliku isiksuse kasvatamine. Et inimest hea elama, temal kõigepealt peab olema teadmised. Inimene kõige peab õppima ja teadma uue. Näiteks õppima uued keeled ja lugema erinevaid elus või vabaabielus mehed. 2009-2010 aastad vanuses 12-65 a. vallalisest naist isiklik tegevus oli 672, aga abielus või vabaabielus naised oli 659. See 11 inimest rohkem vallalised naised. Vallaline mehed vanuses 12-65a tasuline töö oli 147, aga abielus või vabaabielus mehed oli 253. Vallaline naised vanuses 12-65a tasuline töö oli 162, aga abielus või vabaabielus oli 201. Abielus või vabaabielus mehed keskmine hind oli rohkem, siis naised. Vallaline mehed vanuses 12-65a. Õppimine oli 83, aga abielus või vabaabielus mehed oli 4. Vallaline naised vanuses 12-65a. õppimine oli 92, aga abielus või vabaabieluses naised oli 7. Abielus või vabaabielus naised ja mehed keskmised ajakasutused on sarnased. Vallaline mehed vanuses 12-65a majapidamine ja perekond oli 99, aga abielus või vabaabielus mehed oli 178. Vallaline naised majapidamine ja perekond oli 152, aga abielus või vabaabielus oli 288. Naised oli majapidamine ja perekond rohkem, siis mehed. Vallaline mehed vanuses 12-65 a. vabatahtlik töö ja nõupidamised oli 11, aga abielus või vabaabielus mehed oli 15. Vallaline naised vanuses 12-65. vabatahtlik töö ja nõupidamised oli 10, aga abielus või vabaabielus naised oli 14. Mehed vabatahtlik töö ja nõupidamised rohkem, siis naised. Vallaline mehed vanuses 12-65a. vaba aeg oli 415, aga abielus või vabaabielus oli 331. Vallaline naised vanuses 12-65 vaba aeg oli 350, aga abielus või vabaabielus naised oli 268. Mehed ajakasutus oli rohkem, siis naised.   Sõnu 645