I OSA. KIRJUTAMINE ESIMENE ÜLESANNE Teie ees tabelis on uuringutulemused. Teie ülesanne on neid analüüsida ning teha töökeskkonda sobiv kirjalik kokkuvõte koos omapoolsete kommentaaridega meeste ja naiste keskmisest ajakasutusest päevas. Arvestage sellega, et Teie lugejad tabelit ei näe. Kirjutisele pange kindlasti ka pealkiri. KESKMINE AJAKASUTUS ÖÖPÄEVAS minutites 2009-2010                                          Vallaline         Abielus või vabaabielus Mehed (vanuses 12-65) Isiklik tegevus                                               675                  655 Tasuline töö                                       147                  253 Õppimine                                           83                    4 Majapidamine ja perekond                99                    178 Vabatahtlik töö ja nõupidamised       11                    15 Vaba aeg                                            415                  331   Naised (vanuses 12-65a) Isiklik tegevus                                               672                  659 Tasuline töö                                       162                  201 Õppimine                                           92                    7 Majapidamine ja perekond                152                  288 Vabatahtlik töö ja nõupidamised       10                    14 Vaba aeg                                            350                  268 Allikas: Statistikaamet           Teksti nõutav pikkus on umbes 180 sõna. Meeste ja naiste keskmine ajakasutus. Mõne aja tagasi toimus uuring meeste ja naiste keskmisest ajakasutusest päevas. Minu ülesanne on tutvustada teid uuringutulemustega. Alustan sellest, et selles uuringus osalesid inimesed, kes on 12-65 aastalised. Tahaksin öelda, et naised rohkem tegelevad majapidamise ja perekonnaga, kui mehed. Peaaegu samasugune meeste ja naiste arve tegelevad isikliku tegevusega, vabatahtliku töö ja nõupidamisega. Vallalised mehed rohkem oma vaba aega veedavad, kui abielused. Naistega on samasugune situatsioon. Kõige väiksem protsent abielusest mehest ja naisest õpivad. Võib-olla, neil ei ole nii palju aega, et sellega tegelda. Nad peavad oma perekonna eest hoolitsema. Vallalised mehed ja naised rohkem tegelevad tasulise tööga, kui abielused või vabaabielused. Minu arvatest, need inimesed valisid oma karjääri perekonna kohal. Muidugi, abielused perekonnad suurem osa maja pidavad ja pere eest hoolitsevad. See on kergesti aru saadav, had ei ole nii vabatahtlikud, kui vallalised mehed ja naised. Kokkuvõtteks tahaksin öelda, et peaaegu kõikidel mehel ja naistel on samasugune koefitsent. Nende päeva ajakasutus sõltub sellest, kas on oma perekond või mitte. Kõik on seotud sellega, kas vallalised mehed ja naised või abielused. TEINE ÜLESANNE Käisite hiljuti VÄÄRTUSKASVATUSE KONVERENTSIL. Teie ülesanne on kirjutada üritusel kuuldust artikkel internetiportaali jaoks. Lisaks üldisele ülevaatele peatuge lähemalt kahel konverentsil käsitletud teemal. 1.       1. Millised iseloomuomadused tagavad õnneliku elu ja ühiskonnas hakkamasaamise. 2.       2. Mis on hariduse peamine eesmärk - kas teadmised või tervikliku isiksuse kasvatamine. 3.       3. Kas kõik algab kodust või saab kool samuti lapse iseloomuomadusi kujundada. Teksti nõutav pikkus on umbes 250 sõna. Meie linnas toimus huvitava konverentsi teemal "Väärtuskasvatus" Mina võtsin sellest üritusest osa. Konverentsil räägiti üldiselt väärtuskasvatusest meie ühiskonnas. Jutustati ka sellest, mis on hariduse peamine eesmärk - kas teadmised või terviklik isiksuse kasvatamine. Mina jagan konverentsi juhi arvamust, et kõige tähtsam eesmärk on isiksuse kasvatumine. Meie elame 21. sajandil, millal iga inimene peab hoolitsema ise enda eest. Lastele on raske elada, sest nad vajavad abi. See on õpetajate ülesanne. Mõned lapsed ei tea, kuidas käituda, arendada oma talanteid. Õpetajad peavad andma mitmekülgset abi klassile. Võib-olla pedagoogid peavad korraldama erinevaid üritusi, aitama oma suhtlemisoskusi arendama. Hariduse seaduses ilmus uus õpetamise eesmärk - arendamine. Praegu õpetajad peavad korraldama spetsiaalseid vestlusi. Kõik see räägib sellest, et isiksuse kasvatamine on peamine eesmärk haridusekonnas. Konverentsil jutustati teemast "Millised iseloomuomadused tagavad õnneliku elu ja ühiskonnas hakkamasaamine. See on väga populaarne teema. Iga inimene unistab edu, õnneliku elust. Kuidas seda saada? See sõltub inimese iseloomuomadustest. Niisugune inimene peab olema kannatlik ja korralik, sest edu nõuab palju aega ja jõudu. Teiseks, isik peab teadma oma õigsusi, et olla ennessekindlaks. Ei tohi unustada ka üldisest inimlikust väärtustest. Kõige-pealt on vaja teada, et iga töö nõuab palju jõudu, aega. Armastage oma töö! Sellega mina lõpetan oma artikkli. Ärge kardke külastada ja osaleda erinevatest konverentsitest, seal teie saate ainult unustamatu muljed. Ärge unustage, et meie peame kasvatama oma lapsi õigesti, et nad võiksid saada terviklikuks isiksusest. On vaja arendada oma iseloomuomadusi, et saada õnnelikuks, edukaks ja rikkaks. Kõik on sinu käes! Sõnu 604