I OSA. KIRJUTAMINE ESIMENE ÜLESANNE Teie ees tabelis on uuringutulemused. Teie ülesanne on neid analüüsida ning teha töökeskkonda sobiv kirjalik kokkuvõte koos omapoolsete kommentaaridega meeste ja naiste keskmisest ajakasutusest päevas. Arvestage sellega, et Teie lugejad tabelit ei näe. Kirjutisele pange kindlasti ka pealkiri. KESKMINE AJAKASUTUS ÖÖPÄEVAS minutites 2009-2010                                          Vallaline         Abielus või vabaabielus Mehed (vanuses 12-65) Isiklik tegevus                                      675               655 Tasuline töö                                         147               253 Õppimine                                             83                 4 Majapidamine ja perekond                      99                178 Vabatahtlik töö ja nõupidamised              11                 15 Vaba aeg                                              415               331   Naised (vanuses 12-65a) Isiklik tegevus                                      672              659 Tasuline töö                                         162               201 Õppimine                                             92                 7 Majapidamine ja perekond                     152               288 Vabatahtlik töö ja nõupidamised              10                14 Vaba aeg                                              350              268 Allikas: Statistikaamet           Teksti nõutav pikkus on umbes 180 sõna.   2009-2010 aastal oli läbi viitud uuringus, kus võrreldati, mitu keskmine ajakasutus ööpäevas minutites, vallaline ja abielus mehed, ja vallaline ja abielus naised. Kui võrrelda vallaline ja abielus mehed, on tohi märkida, et abielus mehed kasutavad palju aega isiklike tegevusele, aga kõige väikesm aega nad kasutavad õppimisele. Vallaline mehed on ka kõige rohkem aega kasutavad isikliku tegusele, aga aeg õppimisele nad kasutavad väga palju 83 minutit. Tasuline töö kõige rohkem ega kasutavad abielus mehed, see seotud sellega, et pere nõuab rohkem tulude. Kui võrrelda naised vanuses 12-63 a. siin on vaja rõhutada, et väga palju erinevused selles et, väga palju aega kasutavad vallaline naised õppimisele 92 min, aga abielus naised on ainult 7 min ööpäevas. Vaba aega kõige rohkem vallaline naisele see arv on 350 min. ööpäevas, aga abielus naisele on ainult 268 min ööpäevas. Uuringus näitab, et abielus naisele ja mehele on väikem aega arendusele, ei ole võimalusi õppida, sest palju aega kasutatakse majapidamisele, perekonnale, tasuline tööle. Vallaline mehed ja naised omavad palju aega arendamisele, nendel on võimas täidavenda erinevuses valdkondades.   TEINE ÜLESANNE Käisite hiljuti VÄÄRTUSKASVATUSE KONVERENTSIL. Teie ülesanne on kirjutada üritusel kuuldust artikkel internetiportaali jaoks. Lisaks üldisele ülevaatele peatuge lähemalt kahel konverentsil käsitletud teemal. 1.       1. Millised iseloomuomadused tagavad õnneliku elu ja ühiskonnas hakkamasaamise. 2.       2. Mis on hariduse peamine eesmärk - kas teadmised või tervikliku isiksuse kasvatamine. 3.       3. Kas kõik algab kodust või saab kool samuti lapse iseloomuomadusi kujundada. Teksti nõutav pikkus on umbes 250 sõna.   Iseloomuomadused kujundavad veel lapsepõlves. Iga inimene sündinud selleks isiksuse kasvatada, ja viima kasu ühiskonnale. Veel vanemad rääkivad meile, et me peame õppida, see on meie õnneliku elu. Koolis me suuname teadmise kantimisele. Hariduses on oluline osa elus. Haridus annab võimalus olema konkurentsivõimeline tööturule ja meie edukas. Oluline iseloomuomadus on julge. See annab võimas veel koolis ei karda esitada küsimusi ja pöörduda õpetajale poole. Ei karda eksida, vigudele me õppime. Tingimata see on kasulik. On vaja olema hea õpija, olema püüdja inimese kasutada kindlasti igat võimalust õppida ja täidavenda. Väga oluline olema rahulikult ja oskus konfliktide ja keeruline küsimusi lahendada. Kaasaegne elu eeldab, et on vaja kiiresti reageerida muutunud keskkonnale, või tugev inimene neelab nõrk. Iga inimene peab õigesti hinnata oma iseloomuomadused ja ei karda enda arendada. Kasutada iga päev selleks, et teada palju uusi. Siin aitab kool, ülikool ja erinevad kursused. Kõik väärtuslikud omadused me kasvatame ise. Peamine püstida eesmärk, ja tahtmine tema saavutada. Teostada oma ideid ja oma plaani elluviimisele. Kindlaks määrama oma ülesanne üheskonnas. Sõnu 535