Möödunud jõulude ajal reisisime Tuomasega Hongkongi. Meiega reisisivad ka minu täditütar, Marjaana ja tema mees, Ville. Reisisime Hongkongi, sest minu tädipoeg, Atte ja tema tüdrukusõber, Jana elavad seal. Jana on üliõpilane. Ta õpib Hongkongi kutsekõrgkoolis. Reisisime lennukiga Helsingist Hongkongi. Lend kestis üheksa tundi. Atte ja Jana tulid meile lennujaamale vastu. Reisisime bussiga hostellini. Meie hostell oli väga väike aga nii puhas. Personal oli väga viisakas. Meie toa oli nii väike, et meie kohvereil ei olnud piisavald ruumi. Kui olime Hongkongis, käisime Disneylandis. Se on nii tore koht. Kõig on rõõmus ja ilus. Vaatasime mitmesuguseid muusikaesitusi, käisime Tarzani puumajas ja sõitsime paatiga. Kohasime printsessitega ja teise Disneyfiguuriga. Õhtul vaatasime veel tulevärki. Kui olime Hongkongis, haigestusi Tuomas. Tal oli palavik ja köha. Ta oli haige kaks päeva. Sellal kui Tuomas oli haige, teised käisid linna ringi. Sain nii pahaseks, sest olisin tahtnud ka linna ringi käia. Aga Tuomas paranesi ja siis me käisime linna ringi ka. Hongkong on väga ilus linn. Seal on mitmeid parke, kus oli huvitavi lilli ja  tiike. Ühes tiigis oli ka kalu. Ühes pargis nägime mitmeid pruute ja peigmehi. Pargi juures oli abieluregistreerimisamet. Pruudid oli nii isusaid. Jõululaupäeval käisime restoranis. Sõime põrsast riisiga. Söömise pärast läksime hotelli. Meil oli seal üks ruumi kahekümneühenksandel korrusel. Se oli väga ilus ja hinnaline. Seal me veetasime jõululaupäeva. Me vahetasime jõulukingitusi ja mängisime kaartidega. Kuulasime jõululaule ja söisime piparkooke. Esimesel jõulupühal käisime kirikus. Se oli väga huvitav kogemus. Kogu jumalateenistus oli inglise keeles. Seal lauldsime jõululaule. Me reisisime Hongkongist Helsingini lennukiga. Nüüd lend kestis kümne tundi. Se oli väga raske. Vaatasin kolme filmi ja sõin kaks korda. Õhtul olime kodus. Se oli niin tore kodus olema. Minu reisi oli tore, aga mulle meeldib ka kodus olema.