Keval 2003 sõitsin Tallinna vaatama, missugune see maailm seal on. Minu töökoht organiseeris reisi Tallinna ja ma läksin muidugi kaasa. Laupäev hommikul oli plaan startida kell 4. 30 tehase õuest, et sõita Helsinki sadamasse. Reede öö tõi siiski üllatuse, tuli lund 5 cm. Kuna kevad oli nii kaugel, olin ma vahetanud oma autole suvekummid. Ma tõusin pisut hilja ja mul ole kiire tehasesse. Kui ma sõitsin 100 km/h suvekummituga möödumineteel lumelörtsis, ei olnud mul hea tunne. Ma jõudsin siiski tehasesse tervelt ja isegi õigel ajal. Kui buss sõitis Helsinki sadamasse, suur osa reisijatest soovis, aga ma ei suudanud soovima bussis. Päikesetõusa Hämeenlinna kohal oli väga ilus vaadata. Buss saabus sadamasse ja me läksime laeva. Ilm oli halb, tuli lumelörtsi ja puhus kõva tuul. Laev saabus Tallinna sadamasse kell 12 ja vähemalt tund tuli seista passkontrolli järjekorras. Kui kõik meie reisijad olid passkontrollist läbi, läksime Viru hotelli. Pärast registratsioon jagunesid reisijad väikematesse rühmadesse ja läksime linna vaatama. Esiteks sööma kõige lähemasse hamburgerisse. Üks meie kaaslastest räägib ainult inglise ja hispaania keelt. Seal oli üks reklaam McVorst hamburger. See oli väga huvitav, sest ükski meist ei teadnud, mida see tähendab. Nüüd ma tean ja see ei ole enam nii huvitav kui siis. Läksime tellima, rääkisime eesti ja inglise keele segu. Müüja vaatas imelikult, aga saime söögi ilma suurena probleemita. Pärast söömist läksime vaatama lähemat alkoholipoodi ja tutvustama sealsete jookidega. Me teadsime, et sisseostud peab tegema nüüd, kui me ei ole veel liiga purjus. Nüüd me veel taipame hinnadest midagi. Homme oleme sellises olukorras, et ei me suud teha sisseoste. Kui olime kolmes kaupluses käinud, siis läksime tagasi hotelli sisseoste viina. Pärast lühikest puhkust läksime vaatama lähemat ümbrust. Jalutasimme vanalinnas ja leidsime üles Raekoja platsi. Nägime seal ka üht vana kirikut, mille nime ma enam ei mäleta. Otsisime ka mittevedelaid suveniir_l, aga need tundusid olevad seal üsna kallil. Oleks pidanud minema linnast välja, kus ei ole nii palju turiste.     Õhtupoolikul läksime restorani sööma läksime ja see oli tõeline seiklus, aga ma ei taha kõige rääkida. Öösel tuli lumesadu Soomest ja taksojuhid olid imestu___s, kuidas sõita suvekummidega lumelörtsis. Pühapäev valgenes lumisena ja pärast rutulise hommikusöögi läksid meie reisijad kohe Tallinna sadamasse. Sadamast laeva ja sealt edasi kohe Soome ja Tampere___.