Ma pole eriti palju reisinud. Olen käinud ainult Rootsis, Norras, Venemaal ja muidugi Eestis. Tegelikult ma ei tea, miks inimesile meeldib reisida näiteks Hispaania ja lamada liivarannal. Tahaksin reisida Londonisse, sest seal on väga palju teatreid.   Kõige rohkem meeldib mulle reisida kodumaas. Kui ma olin väike, sõitsime igal suvel vanematega autoga Põhja-Soome. Neid ilusaid maastikke ei unusta ma mitte kunagi! Mõnikord võtsime ka koera kaasa. Kui oli väga ilus ja kuum ilm, pidime väga tihti peatuma, nii et koer sai jooda vett ning jalutada.   Kord kui olime Norras, ööbisime telkis mere ääres. Öösel ajal hakkas sadama ja hommikul kuivatasime märgi riideid ja magamiskotte. Tuul puhus ägesti ja oli väga külm ilm. Mõnikord oli ka raske autos istuda, kui pidime mitu tundi ühtesoodu sõitma.   Eelmisel suvel käisin ka Ahvenanmaal. Reisime sinna muidugi suure laevaga. Sadamas üürisime jalgrattad ja sõitsime nendega ümber saart. Kui me tulime tagasi Soome, jalgades oli valu.   Viimati olin kaks aastat tagasi Tallinnas. Jalutasin vanalinnas ja sõin väikses aga väga koduses restoranis ning vaatasin natuke ringi. Saatsin ka postkaarte headele sõpradele. Õhtul otsisin üht kohvikut, aga eksisin kitsail tänavail ära! Mu onu käib kaks korda kuus Tartus. Ta on mulle rääkinud, et Tartu on väga ilus linn eriti suvel. Võibolla hakkan temaga koos Tartu sõitma.   Praegu ei ole mul aega ega raha reisida, aga järgmisel suvel hakkan jälle Lappi minema. Polaarpäev on midagi sellist, mida tahan ikka uuesti läbi elada!