Ma olen palju reisinud Euroopas ja Ameerikas ning oli raske otsustada, mis reisist kirjutaksin. Aga kuna kirjutan eesti keeles, jutustan siis sellest, kuidas reisisin Eestis.   Möödunud suvel läksin sinna oma mehe, tema venna ja tema venna naisega. Me sõitsime autoga Helsinkisse ja sealt kiirlaevaga üle Soome lahe Tallinna. Sadamast sõitsime autoga umbes 40 kilomeetrit ----, kus on minu mehe pere suvila. Seal olid minu mehe vanemad ja sugulased meid vastu võtmas. Puhkasime seal kolm päeva ja siis läksime autoga Pärnu, kus ma ei olnud varem käinud. Pärnus parkisime auto ja vaatasime ringi. Ma armusin Pärnu liivaranda, sest sealne liiv on nii pehme. Pärnu on väike linn, kus ei ole palju vaatamisväärsuseid, aga mulle meeldis see küll. Pärnus oli väga palju soomlasi, mis ei meeldinud mulle. Me ööbisime motellis ja hommikul läksime autoga Läti poole Riiga. Ma ei olnud ka Riias ega Lätis varem käinud. Riia on väga ilus linn. Me jalutasime vana linnas mitu tundi ja vaatasime ringi. Seal oli väga palju vaatamisväärset. Käisime ka Peetri kiriku tornis Riia punaseid katuseid imetlemas. Mulle meeldisid väga Riia vanad ja ilusad ehitused. Õhtul lahkusime Riiast. Me ei tahtnud Lätis ööbida, sest keegi ei osanud läti keelt. Tulime Eesti tagasi läbi Valga piirikontrollpunkti ja sõitsime Tartu. Seal ööbisime võõrasmajas. Mulle meeldis Tartu ka. Ülikooli ehitused on väga ilusad. Kui olime linnas veidi ringi jalutanud ja restoranis söönud, hakkasime tagasi --- poole sõitma. Peatusime veel Viljandis ordulinnuse varemeid vaatama. Kolme päeva jooksul jalutasime ja sõitsime autoga väga palju aga nägime ka väga palju. Ööbisime suvilas ja järgmisel päeval läksime tagasi Soome.