Olen käinud ühe korra välismaal. Siis käisin Eestis. Ma ei olnud alustanud eestikeele õppimist. Sain reisi kingituseks isa-emalt aga sõitsin tädi ja ta mehega. Mehe sugulane elab Eestis. Tädi ja ta abikaas elavad Helsinkis. Sõitsin esiteks rongiga Helsinki. Läksime laevaga lauapäeva hommikul Tallinna ja tulime tagasi Helsinki pühapäeva õhtul. Reis kestis nädala, sest töötasin argpäeviti. Käisimme Tallinna vanalinnas ja sõime seal pannkooki ja jõime limonaadi. Fotografeerisin ilusaid, heledaid värve maju. Ronisime mäge üles. Minul on alles pildid maastikust, mis paistas mäeharilt. Mäeharilt paistas mitu kirikutorn ja mõni muid kõrgem ehitus. Käisime kohvikus, kes nimi on Cafe Rosé. Meist keegi ei oskanud eestikeelt aga õnnistusime tellima müüjalt, mis me tahtsime. Istusime väikeses kohvikus, jõime kohvi ja sõime torti. Armastasin väikest kohvikut. Käisime veel käsitööpoodis ja ostasin endale lõngakerasid. Nägin tänava ääres kaupluse, kus oli müügil merevaiguehteid. Nad oli ilusad aga kulukad, sest nad jäi kaupluse. Mul on tore pild vaateaknast ja see on tasuta. Minu jalad oli kõndimisest väsinud, sest me kõnnisime vanaslinnas kuus tundi. Ööbisime Tallink hotellis, kes on vastas Virukeskust. Magasin nagu kott. Teisena päevana sõime rikkaliku hommiku hotellil. Käisime Pirita teel ja nägin Pirita hotelli. Olin huvitanud Pirita linnaosast, aga meil ei olnud palju aega sest me olime leppinud kohtumisest. Sõitsime autoga Pärnu, kus elab tädimehe sugulane ja ta abikaas. Tee oli pikk ja märgasin et Eesti on tasane maa. Me kohasime tädimehe sugulase pere Pärnus ja läksime koos sööma mootorratasrestauranisse. Tädi mehel on kojus, Soomes mootorratas. Ta armastaa neid. Sõitsime autoga randasse. Vaatasin purjelaudureid merel ja imetesin ranna valget liiva. Rand paistas torelt kui oleks olnud juba suvi ja kuum ilm. Nüüd puhus randal tugeva tuule. Oli kevad aga ma ei tahtnud külma vette esimest korda talve pärast ujuma. Käisime ka Pärnus kohvikus aga kahjuks seal oli vabaõhuterass, kuhu tuul puhus nii et servjett lendas . Tahan tulla Eesti ka suvel ja ujuta selges merivees. Aeg läks kui lennates ja meid pidi minna . Läksime suure laevaga õhtul koju. Kui me saabusime Helsinki oli juba öö.