I OSA. KIRJUTAMINE ESIMENE ÜLESANNE Kujutage ette, et leidsite internetist alljärgneva koolituspakkumise:   PERSONALI ARENDUSKESKUS Tallinn, Rävala pst 8 Konfliktid ettevõttes ja nende lahendused 7.-8. juuni 2010 Teemad: - Konfliktide tekkimine - Erinevad suhtlemisstiilid - Oskus mõista teisi Registreerumine: alates 31. maist info@personal. ee Kahele ja enamale osavõtjale hinnasoodustus - 10%.   Te soovite sellele koolitusele minna koos kolleegiga. Kirjutage talle meil, milles -          - tutvustage lühidalt koolitust; -          - tehke ettepanek koolitusel osaleda; -          - selgitage, miks on koolitusel osalemine teie tööks vajalik. Teksti nõutav pikkus on umbes 140 sõna.   Kallid kolleegid! Internetist ma leidsin väga huvitav koolituspakkumine. Selline koolitus toimub personali arenduskeskuses. Hoone asub Tallinnas Räbala pst 8. Koolitus toimub seitsmest kuni kaheksast juunist 2010 aastast. Seal peavad rääkima konfliktidest, millised tekkivad ettevõttes ja kuidas on võimalik nendega lahendada. Teemad on järgmised: konfliktide tekkimine, erinevad suhtlemisstiilid ja oskust mõista teisest. Registreerumine algab alates kolmekümne esimesest maist e-posti teel. Kuidas te tahate minna, siis on vaja saata avaldus e-postile. info@personal. ee. Kahele ja enamale osavõtjale kehtib hinnasoodustus 10% Mina arvan, et selline koolitus on väga vajalik, sellepärast igaks päevaks me näeme konfliktid, millised tekkivad tööpäeva jooksul. Kuidas pole võimalik lahendada nendega, siis minu arvaks, on vaja registreerida kursustele või koolitusele. Kõik inimesed, kes töötavad ettevõttes, kus tekkivad sellised probleemid peavad teadma kuidas on võimalik parandada kõik konfliktid, peame mõtlema teisega. Suhtlemine kollektiivis on väga vajalik osa, sellepärast kui me tahame töötada koos ausalt ja stabiilselt, siis meie eesmärk suhtlemise hoolitsemiseks. Selline koolitus on väga vajalik mulle, sellepärast ma töötan personalijuhina ja ma pean teadma kõik suhtlemisstiilid ja kuidas neid kasutada elus. TEINE ÜLESANNE Tutvuge Haigekassa ja Sotsiaalministeeriumi korraldatud uuringu "Elanike hinnang arstiabile ja tervisele 2009" tulemustega. Kust sooviksite saada infot haiguste ennetamise ja tervise kohta? (Võite valida mitu vastust.) Vastanuid kokku 1500.                                                                              % Televisioonist ja raadiost                                           34 Internetist (otsingumootor)                                       31 Ajalehtedest ja ajakirjadest                                         28 Perearstilt saadavatest brošüüridest                            20 Haiglast saadavatest brošüüridest                               7 Haigekassa / Sotsiaalministeeriumi kodulehelt              4 http://www. sm. ee/fileadmin/meedia/Dokumendid/Tervisevaldkond/Uuringud_ja_analuusid/Patsiendi_rahulolu_uuring_2009. pdf Koostage tekst, milles -          - tehke küsitluse tulemustest kokkuvõte; -          - arutlege, miks eelistatakse tervishoiu kohta infot saada meediast; -          - kirjutage, kust leiate ise tervishoidu puudutavat infot. Teksti nõutav pikkus on umbes 180 sõna.   Haigekassa ja Sotsiaalministeerium korraldatud uuringu "Elanike hinnang arstiabile ja tervisele 2009" tulemustega. Vastanuid kokku oli tuhat viissada inimest. Esimene punkt, kust on võimalik saada infot oli televisioon ja raadio. Televisioonist ja raadiost 34% inimest saadavad infot. Mina sain aru, miks selline punkt on suurimaga tulemusega, sest televiisionis on palju telesaated, kus on võimalik vaadata ja kuulata kõik teemad ja pakkumised. Raadios on sama süsteem, ainult üks probleem, et pole võimalik vaadata. Teine koht, milline on ka väga suur nagu televiision ja raadio, see on internet. Seal on palju otsingumootorit nagu "Google", "Neti. ee", "Rambler" ja teised, kust on võimalik saada rohkem infot nagu, näiteks raadiost. Internetist on võimalik trükkitada kõik mis on vaja teile. Kolmas koht, kust on võimalik võtta infot asub ajalehtedes ja ajakirjades. Selline süsteem kasutavad 28% inimest. Arvan, et otsingumootoris vaatama on mugavaim, nagu otsida infot ajalehest või ajakirjadest. Neljas koht perearstilt saadavatest brošüüridest, millised kasutavad ainult 20% inimest. Viies koht haiglast saadavatest brošüüridest ja viimane koht kus on võimalik saada infot asub Haigekassa ja Sotsiaalministeeriumi koduleheküljes. Minu arvates, et kõige mugavaim ja kiire on otsingumootor, sellepärast et seal on väga lihtne otsing, see võtab ainult paar minutit otsida infot. Sellepärast, kuidas mul puudub info, siis ma kasutan ainult otsingumootorit. Kuidas pole võimalik kasutada arvutit, siis ma otsin infot televiisorist või raadiost. Sõnu 562