Minu arvates see loeng on kõige tähtsaim minu õppimises. Teine asi on see, kuidas ma suhten selles. Kõik vabapäevad ma õppisin need terminid mis võiksid olla kontroltöös. Muidugi võib õpida pähe, aga teine asi on neid aru saada. Näiteks morfeemide õppetus või palatalisatsioon - seda peab aru saada. Terminite juurde pidin ma tooma näidendeid, nii oma, kui ka konspektist või raamatus. Ma tulin kontroltööle tunnega, et ma kirjutan seda hästi. Teised arvavad, et ma ülepingutan õppimist. Ma saan aru, et see teadus on väga vajalik minu tulevikutöös, siiski leian et suurem tähtsus on keele grammatikas. Õppija unustab mõiste olemasolust, ei te kus ja millal kasutada teatuid vorme. Vaatamata sellele ma õpisin seda pähe ja hindan, et saan rahuldavat hinnet sellest. Peale oma kontrolltöö saamist ma kohe pöördusin õppejõu juurde, et küsida oma vigadest. Teel kohtus Mait ja kaebas temale oma murele. Vaenelaps meeldis kõigile mitte võõrasemale.