Eelmisel Kevadel sõitsin oma ema- ja õdega Itaaliasse, Roomasse. Teadsin kohe kui saime lennujaamast välja, et ma armastan Roomat väga. Igal pool oli vanu ilusait maju, mille rõdudel oli palju lilli, päike paistis ja ilm oli soe. Ööbisime ühes odavas hostellis kesklinna lähedal. Hostelli peremees oli pärit Kreekast ja tema naine Rootsist. Hostel oli väike aga väga mõnus ja omanikud olid sõbralikud. Teisel pool tänavat, vastupidi hostelli asus Itaalia kõige vanema jäätistehase jäätisbaar kus ma söin jäätist või sorbetit peaaegu iga päev.   Sõidsime Roomasse lennukiga. Läksime varahommikul Helsingist ja olime Roomas juba kell üksteist. Esimene päev oli pühapäev ja otsustasime külastada Vatikani ja Püha Peetruse katedraali. See ei olnud eriti hea plaan, sest muidugi pühapäeval toimus katedraalis jumalateenistus ja rida katedraalisse oli vähemalt 400 meetrit pikk. Me ei jäänud järjekorda seisma aga Püha Peetruse väljak oli väga uhke ja selle purskkaevud ilusad. Väljakul oli suur ekraan kust turistid said vaadata mis toimus katedraali sees. Õhtul jalutasime ringi linnas, istusime ühes vanas kohvikus ja lihtsalt vaatasime inimeste saginat.   Teine päev oli esmaspäev ja läksime vaatama ajaloolisi vaatamisväärsusi. Kõndisime Palatino kõrgendikule, kus on tehtud Rooma kõige vanemad arhheoloogilised avasdused. Palatino kõrval asuvad ka Foro Romanum ja amfiteater Colosseum. Foro Romanum on olnud antiikajal turg ja keset turu varemeid on kõige vanem täna päevani säilinud antiikaja tänav. Mule oli tähtis käia Colosseumis, sest mule meeldib kunstajalugu ja arhitektuur.   Kolmanda päeva õhtul mu ema ja õde söitsid tagasi Soome aga ma jäin veel Roomasse. Enne lahkumist tahtis minu õde käia Rooma moepoodides ja sama ajal ma kõndisin kesklinnas. Rooma kesklinn on lihtsalt täis vaatamisväärsusi. Eriti ilus oli Fontana Di Trevi purskkaev. Õde leidis endale käekotti ja tema sõbrannale särgi ja siis ta oli rahul.   Järgmisel hommikul sõidsin rongiga Velletrisse, mis on väike linn Rooma lähedal. Rongi aknast nägin Itaalia maad, aedu ja talusid. Velletris korraldati Euroopameistrivõistlused taipoksis. Minu soome sõbrad võistles hästi ja oli mõnus head taipoksi vaadata.   Roomas käisin iga päev jooksmas erinevais pargides. Mule meeldib käia jooksmas kui ma olen välismaal, sest kui ma jooksen siis näen tavalisi inimesi ja kohti kuhu turist ei eksi. Roomas sõin ma väga palju head taimetoitu ja jõin punast veini ja sellepärast oli ka tähtis joosta natuke.   Kui ma sõidsin tagasi Soome oli Helsinkis kümme graadi sooja ja sajas vihma. Siis ma mõtlesin et ma oleks saanud paar päeva rohkem Roomas viibida.