Ja siis eesti keelel: Kõnelemine on tähtis ja vajalik oskada ühiskonnas kus elame. Kommunikatsioonprotses on suhe kõneleja ja kuulaja vahel. Kõneleja peab arvestama kuulajat, muidu sõnum võib ebaõnnestuda. Inimesed suheldavad väikses ja suures organisatsioonis, sama kultuuri piiris ja eri kultuuride esindajadega. On siis tähtis teada millises sitsuatioonis kõneldakse ja alati peab arvestama sõnumi adressaat. Suhtlusolukorra mudel näitab kuidas kommunikatsioon toimub. Sõnumi saatja saatab oma sõnumi kommunikatsioonkanaali mööda vastuvõtjale kes reageerib ja annab tagasisidet saatjale. Kommunikatsioonkanalis võib esineda müra, näiteks vastuvõtja võib olla väsinud ja siis ei reageeri kui saatja tahaks et ta peaks reageerida. Kõne voib olla pidulik kõne, veenemiskõne või informeeriva kõne. Kñeleja peab arvstama mis kõne on kõige parim et sõnum õnnestuks. kõne peab ka hästi esitada. kõne osad on: alustamine teemaarendus ja lõpetamine. Hea kõne on selline et publik tahaks veelgi kuulata mis esinejal on asju.