I OSA. KIRJUTAMINE ESIMENE ÜLESANNE Teie ees tabelis on uuringutulemused. Teie ülesanne on neid analüüsida ning teha töökeskkonda sobiv kirjalik kokkuvõte koos omapoolsete kommentaaridega meeste ja naiste keskmisest ajakasutusest päevas. Arvestage sellega, et Teie lugejad tabelit ei näe. Kirjutisele pange kindlasti ka pealkiri. KESKMINE AJAKASUTUS ÖÖPÄEVAS minutites 2009-2010                                          Vallaline         Abielus või vabaabielus Mehed (vanuses 12-65) Isiklik tegevus                                               675                  655 Tasuline töö                                       147                  253 Õppimine                                           83                    4 Majapidamine ja perekond                99                    178 Vabatahtlik töö ja nõupidamised       11                    15 Vaba aeg                                            415                  331   Naised (vanuses 12-65a) Isiklik tegevus                                               672                  659 Tasuline töö                                       162                  201 Õppimine                                           92                    7 Majapidamine ja perekond                152                  288 Vabatahtlik töö ja nõupidamised       10                    14 Vaba aeg                                            350                  268 Allikas: Statistikaamet           Teksti nõutav pikkus on umbes 180 sõna.   Ajakasutamine päevas! Lugupeetud lugejad! Tahan tutvustada Teile uuringutulemustega, mis toimus ajavahemikul aastal 2009-2010. Küsimustikule vastanud umbes 3000 inimest. Osalesid naised ja mehed. Uuringu viid läbi ankeetiküsitluse vormis. Andmeid teostati EXEL arvutiprogrammiga. Vastused olid ananüümsed. siis ta tööb ühiskonnale ja ennast suure kasu. Veel käsitletud momenti kas teadmised või tervikliku isiksuse kasvatamine - mis on hariduse peamine eesmärk. Tuletatakse välja, et suurem osa leiab, et vahet ei ole mis hariduse peaks olema. Inimesel peab olema valik, oma valik, kas ta on tark või terve. Kui inimene püüdlik ja andekas, ta saab omandada tore hariduse ja saada tervikliku isikuga. Kokkuvõtteks võib öelda, et meie väärtused ja väärtuskasvamine sõltub inimeste ennast, tema käitumisest, samuti inimeste soovidest. Arvan, et kõik algab kodust, põlvkondadest. Kui inimene aus, korralik, inimlikkus, siis ei ole tähtsam kas temal on kõrghariduse või mitte.   TEINE ÜLESANNE Käisite hiljuti VÄÄRTUSKASVATUSE KONVERENTSIL. Teie ülesanne on kirjutada üritusel kuuldust artikkel internetiportaali jaoks. Lisaks üldisele ülevaatele peatuge lähemalt kahel konverentsil käsitletud teemal. 1.       1. Millised iseloomuomadused tagavad õnneliku elu ja ühiskonnas hakkamasaamise. 2.       2. Mis on hariduse peamine eesmärk - kas teadmised või tervikliku isiksuse kasvatamine. 3.       3. Kas kõik algab kodust või saab kool samuti lapse iseloomuomadusi kujundada. Teksti nõutav pikkus on umbes 250 sõna.   Lugupeetud meie lugejad! 19. veebruaris 2011. aastal toimus tudengikonverents teemal: Väärtuskasvatuse konverentsil. Soovin tutvustada Teiele konverentsi tulemustega interneti lehekülge kaudu. Asja kaaluti mitutpidi. Konverentsi teine osa toimub järgmisel kuus. Konverentsil puudutab küsimus nagu: Millised iseloomuomadused tagavad õnneliku elu ja ühiskonnas hakkamasaamise. Mis on õnn? Kuidas saada rikkaks ja edukaks? See on keerulised küsimused. Iga inimene ei saa olla ühtemoodi õnnelikuks. See sõltub inimesest ennast. Mõne perenaine, kes pühendab oma lastega ka õnnelik ja edukaks. Eht karjäärinaine, kellel ei ole last ja ei ole meest, võib olla ka õnnelik. Tema õnn on tema töö. Arvan, et kui inimene järjekindel, motiveeritud, kellel on eesmärk. Tabelist on selge, et mehed veedab oma aeg rohkem kui naised. Samuti on näha, et naised soovivad õppida, eriti vallalised naised. Väga rõõmsalt, et mõned mehed eelistavad veeta oma aja majapidamises ja perekonnas. Kokkuvõtteks tahan öelda, arvan, et perekond ja õppimine peab oleks prioriteetne riigi jaoks. Võib järeldada, et riigi olukord on stabiilne. Suurem inimeste osa tahavad töötada, õppida ja oskab oma vaba aeg kasutada õigesti. Sõnu 492