I OSA. KIRJUTAMINE ESIMENE ÜLESANNE Teie ees tabelis on uuringutulemused. Teie ülesanne on neid analüüsida ning teha töökeskkonda sobiv kirjalik kokkuvõte koos omapoolsete kommentaaridega meeste ja naiste keskmisest ajakasutusest päevas. Arvestage sellega, et Teie lugejad tabelit ei näe. Kirjutisele pange kindlasti ka pealkiri. KESKMINE AJAKASUTUS ÖÖPÄEVAS minutites 2009-2010                                          Vallaline         Abielus või vabaabielus Mehed (vanuses 12-65) Isiklik tegevus                                               675                  655 Tasuline töö                                       147                  253 Õppimine                                           83                    4 Majapidamine ja perekond                99                    178 Vabatahtlik töö ja nõupidamised       11                    15 Vaba aeg                                            415                  331   Naised (vanuses 12-65a) Isiklik tegevus                                               672                  659 Tasuline töö                                       162                  201 Õppimine                                           92                    7 Majapidamine ja perekond                152                  288 Vabatahtlik töö ja nõupidamised       10                    14 Vaba aeg                                            350                  268 Allikas: Statistikaamet           Teksti nõutav pikkus on umbes 180 sõna. Aeg! Austatud lugejad! Täna ma sooviksin tutvustada huvitavat teemat. Kahe aasta jooksul, 2009-2010. a, toimus uuring, mille viis Statistikaamet läbi. Uuringust võtsid osa nii mehed kui ka naised, vanuses 12-65 a. Loomulikult inimeste vahel oli vallalised ja inimesed, kes on abielus või vabaabielus. Uuring toimus telefoni teel ja arvuti abil. Uuringu teema oli: "Keskmine ajakasutus inimeste vahel". Pole imekspandav, et võrreldes naisi mehedega, uuringu tulemused seisavad ühel tasemel praktiliselt. Kõik kasutavad oma aega ööpäevas sarnaselt. Aga tulemused, vallaliste ja abieluste vahel on erinevad, mõnedes kategooriatest. Vallalised inimesed eelitavad õppida rohkem kui teised. Aga inimesed, kes on abielus või vabaabielus tegelevad majapidamise ja perekonnaga vastupidi. Enamus kõikidest sellest uuringutest osavõtnutest inimestes, kes on vallalised puhkavad rohkem kui teised, sest nendel puuduvad peresid ja nendel on vähem muresid. Isikliku tegevuse, tasulise töö, vabatahtliku töö ja nõupidamistega tegelevad kõik inimese sarnaselt, kuna nad on kõige tähtsamad tegurid inimeste elus. Lähtudes ülalmainituga, võik teha kokkuvõtte, et kõik inimesed on sarnased ja tahavad elada ilusalt, sest iga inimene, statistika järgi, tegeleb isikliku tegevusega rohkem, kui teiste faktoritega. Muidugi, iga inimene tahab teha tasulist tööd, sest raha on kõige tähtsam tegur inimeste elus.   TEINE ÜLESANNE Käisite hiljuti VÄÄRTUSKASVATUSE KONVERENTSIL. Teie ülesanne on kirjutada üritusel kuuldust artikkel internetiportaali jaoks. Lisaks üldisele ülevaatele peatuge lähemalt kahel konverentsil käsitletud teemal. 1.       1. Millised iseloomuomadused tagavad õnneliku elu ja ühiskonnas hakkamasaamise. 2.       2. Mis on hariduse peamine eesmärk - kas teadmised või tervikliku isiksuse kasvatamine. 3.       3. Kas kõik algab kodust või saab kool samuti lapse iseloomuomadusi kujundada. Teksti nõutav pikkus on umbes 250 sõna. Lugupeetud kolleegid! Täna ma tahaksin rääkida teemal: "Inimene ja inimese teadmised, mis aitavad inimesele saavutada edu". Kõigepealt, ma alustan rääkida iseloomuomadustes, mis tagavad õnneliku elu ja ühiskonnas hakkamasaamise. Loomulikul, kuidas varem räägiti; Ise inimene on edu sepp. Esialgu inimene peab olema tark ja temal peab olema vastav haridus, sest ainult niisugune inimene võib täita töö- ja eluülesandeid kiiresti ja õigesti. Juhul, kui inimesel on haridus, tähendab tal on hea töö mis on kõige olulisem tegur meie elus ja MASU tingimustes. Ka mõjutab edu suhtlemisoskus, kuna kui inimesel on palju sõpru, ta on rikkas. Kõik inimesed teab, et inimese elus võib toimuda häda ja ainult sõbrab võivad aidata keerulistes olukordades. Samuti inimene peab abivalmis, sellepärast, et töötab sageli meeskonnas. Aga kui räägib vanasõna: üks inimene ei ole põllul sõdur. Igal inimesel peab olema pere ja lapsed, sest laps on meie tulevik ja inimene, kes on abielus, väärt kodanik oma riigis ja korralik inimene. Need on väga olulised tegurid. Sellest tekkib järgmine küsimus: "Mis on hariduse peamine eesmärk? Muidugi - teadmised! Sellepärast ainult spetsialist võib tegelda tööga kõrgemal tasandil. Inimene kes teab kõik, hinnatakse nii Eestis kui ka maailmas. Ta teab kuidas on vaja tegutseda rasketes ja keerulistes olukordades. Samuti, kõik sõltub inimesest otseselt. Praegu Meie Riigis ei jätku spetsialiste, see mõjutab riigi majandusi negatiivselt, kuna suletakse palju asutusi. Haritud inimesed, kes õppivad pidevalt on riigi tulevik. Lähtudes ülalmainituga, võiks teha kokkuvõtte, et Meie Riik peab hoolitsema inimeste eest. kuna inemene on suur iva meie põllul. Sellepärast Riik peab looma tingimused, kust iga võiks seada vastavat haridust. Haridus on kõige   Sõnu 634