Kus olen käinud ja mida olen näinud. Reisimine on väga populaarne meie ajas. Mina väga armastan reisida ja olin külastanud palju kauneid kohti. Sellel aastal ma olin Rootsis Stokholmis. See oli väga huvitav reis, me vaatasime palju vaatamisväärsusi. Me sõitsime praamiga ja õhtul algas torm. Me ei saanud süüa, seisa, mitte midagi teha sellepärast, et praam pidevalt kõikus. Kõik taldrikud olid katki, inimesed oksendasid, mõned kartsid ja nutsid. Pärast kaks tundi kõik läks läbi. Hommikul ilm oli väga ilus, tasane. Kõik inimesed rõõmustusid, et kõik on hästi. Ma ei unusta seda reisi sellepärast, et esmakordselt oma elus ma nii kõvasti kartsin. Kõige huvitavam reis oli Itaalias. Ma koos emaga sõitsime bussiga. Bussi sõit ei olnud väga väsitav, aga mõned inimesed ei saanud istuda sellepärast me alati tegime peatusi. Me ööbisime erinevates hotellides, näiteks Poolas, Leedus. Esimene päev Itaalias oli Florentsias. See on väga ilus ja kallis linn. Me külastasime Sante Krotshi kiriku, Medichi kapelli ja muud huvitavaid kohti. Järgmisel päeval me sõitsime Roomasse. Sellel päeval oli Ioann Pavel II sünnipaev. Roomas oli väga palju ajakirjanike. Vatikanis olid kirikumessad. Room on imetlusväärne linn, väga palju monumente. Kõige rohkem mulle meeldis Trevi fontään. Kõik inimesed viskasid münti, et veel kord olla Itaalias. Veel ma olin Navona platsis, Koliseisis, Püha Mark katedraalis. Viimasel päeval me sõitsime paadiga Veneetsias. Me sõitsime gondeliga, külastasime vabriku, kus tehakse veneetsiani maski, olime San - Marko platsis. Ostsime palju suveniire, tegime fotosid, tutvusime huvitavate inimestega. See reis oli unustamatu. Kui ma vaatan telerit ja näen Itaalia, siis alati meenutan seda reisi ja tahan pöörduda tagasi. Ma soovin kõigile külastada Itaalia.