Oma seminaritööteemaks ma olen valinud "Eesti rahvuspärimuse õpetamine ja õppimine venekeelses koolis". Ma olen valinud selle teema sellepärast, et ta pakub mulle huvi ja ma kavatsen peale ülikooli lõpetamist hakkama kooliõpetajaks ning kuna minu õppekavas on ka kultuuriõpe olnud ja samas mul on vaja koolis kultuuri õpetada, on mu jaoks väga oluline teada, mis toimub kultuuriõppimisega, milline on olukord selles valdkonnas. See teema tundub mulle olevat väga aktuaalne kuna tänapäeval räägitakse palju integratsioonist, sellest, kuidas see protsess toimub, millised on sellega seonduvad probleemid, kuidas saaks neid lahendada ja kuidas need probleemid tekivad. Minu tööhüpoteesiks on näidata see, et riigiõppekavas on väga vähe tähelepanu pööratud kultuuri õppimiseks. Minu tööeesmärgiks on välja selgitada mida lapsed teavad eesti kultuurist, mida lapsed sooviksid õppida, millega on neil raskusi, selleks, et oma tööhüpoteesi kaitsta ma korraldan teste, mis näitavad õpilaste õppeedukust. Samas ma toon esile riigiõppekava selleks, et tõestada mu hüpoteesi, toon esile Tallinna Õismäe Vene Lütseumi eesti keele kooliõppekava, aga ainult seda, mis puudutab kultuuriloo õpetamist, vestlen õpetajatega ja avaldan nende arvamust õppekavast ja nende meetodid kultuuri paremaks õppimiseks ja arusaamiseks. Oma uuringus ma kasutan kvalitatiivsed meetodid, samas ma kasutan mõnda interneti- ja kirjanduseallikad.