Ungari koolisüsteemi head ja halvad küljed Ungari koolisüsteem seisab praegu suurte muutuste ees. Koolis rõhutatakse õpitud faktide ja informatsiooni rohkust, mis ei kehti enam tänapäeva ühiskonna, kus toodetakse järjest rohkem informatsiooni ja täiskasvanutel on ka vaja ennast pidevalt täiendada. Õpetuse sisu tuleks muuta selles suunas, et õpilased suudavad otsida iseseisvalt informatsiooni ja rakendada seda praktiliselt. Teine probleem on selles, et Ungari koolisüsteem on kõige selektiivsem Euroopas. Õpilaste eraldamine ei toimu aga teadustase, vaid rohkem ühiskondliku positsiooni põhjal. Tasete vahelised erinevused kasvavad koolis veel rohkem. Praegune koolide liigitus (4,6 ja 8 aastane gümnaasium) sunnib peresid otsustama juba varases eas lapse tulevast tegevusala. Ideaalne lahendus oleks pakkuda õpilastele laiu võimalusi eneseteostamiseks ja otsustada võiks alles 18 a. vanuses.