Tänapäeva elus noorte inimeste haridus mängib väga suurt rolli nende tuleviku elus, elu planeerimisel  ja karjääri ehitamisel. Kaasaegses ühiskonnasd pakutakse bakalauruse ja magistratuuri õppekavasid täieliku kõrghariduse omandamiseks. Bakalaureuse tasemel saadud rohkesti teoreetilised teadmised on väga vajalikud, kuid tööle astumisega tunned praktikaalaste teadmiste puudulikkuse, mispärast otsustad magistratuuri astuda. Õpetaja elukutse meeldis mulle veel kooliaastatel. Pärast kooli lõpetamist aatusin Talinna Ülikooli Kasvatusteaduste instituudi ning korraga  omandasin kaht erialat, kus viimane oli just eesti keel võõrkeelena. Seoses sellega, et minu emakeeleks oli vene keel, iga loenguga, seminariga või praktkumiga omandasin uusi keeleteadmisi, mis andis mulle tunnet, et ma saan ja tahan saadud teadmisi ja kogemusi jagada teiste õpilastega, kellel omakorda esinevad raskused eesti keele omandamisega. Bakalaureuse kraadi saamisega algas minu kutseaasta koolis, kus õpetasin eesti keelt võõrkeelena teises ja kolmandas kooliastmes. Kasutasin aktiivsed ja interaktiivsedõppemeetodid, püüdsin tunnid väga hoolikalt ette valmistada. Koolielu on oma ja eripärane maailm, kus tunned end alati turvalisena ja kaitstud. Koolitööga tekkisid esimesed raskused metoodika valikus, didaktilise materjali koostamisel ja õpetaja rolli täitmisel. Minu arvates, eesti keele kui võõrkeele õpetaja magistratuuris õppimine annab mulle just neid vajalikuid metoodilisi ja didaktilisi teadmisi, laiendab minu silmaringi ning aitab saada hea spetsialistiks ja eelkõige õpetajaks.