1. Kirjuta lünka sulgudes olev sõna õiges vormis: Mu ema käib sageli (Maksimarket) Maksimarketis ja maksab ostude eest (pangakaart) pangakaardiga. Kodus ta koristab (köök ja toad) kööki ja tupu, hoolitseb (lilled) lillede eest, aitab minu (väikevend) väikevenda teha koolitööd.Ka mina abistan (tema) temale, kui (mina) mull aega on.Minu isa käib tihti (komandeering välismaa) komandeeringus välismaal. 2. Täida lüngad sobiva tegusõnaga ma- või da-infinitiivi vormis: Kas te saate mulle appi teha? Kes seda peaks sinu asemel lugema? Mul on vaja postkontorisse minna. Läheme õhtul vanaema vaatama. Tundi ei tohi hilineda. Ma tahan veel natuke üleval olla ja tulla. Ma õpin eesti keelt hästi rääkima. Sul tuleb kohe poes ära käia, sest varsti see suletakse. Mida sa kavatsed täna õhtul tegema? (Kasuta järgmisi tegusõnu: vaatama, hilinema, olema, tegema, minema, tulema, rääkima, lugema, käima) 3. Pane sulgudes olevad sõnad mitmuse osastavasse: Nägin reisil palju (uus maa) uuid maasid.Tee ääres oli (mets, jõgi, järv, mägi ja vana linn) metsi, järveid, mägi ja vanu linnu. Hea oleks osata ka (võõras keel) võõraseid keeleid. 4. Pane sulgudes olevad sõnad ainsuse osastavasse: Kohtasin oma (endine õpetaja) endist õpetajat ja küsisin: "Kas te tunnete veel (see poiss) seda poissi?" Õpetaja vaatas (mina) mind ja naeratas: "Ma ei mäleta küll (sinu nimi) sinu nimi, aga mäletan sinu (halb käekiri) halba käekiri ja (liigne lobisemine) liigset lobisemist. 5. Asenda olevik minevikuga: Ma ootan oma sõpra külla. Ostan kohvikust tordi ja teen ise võileibu. Keedan ka teed, sest sõber ei joo kohvi. Kahjuks ta jääb hiljaks ja tee jahtub ära. Kui ta lõpuks tuleb, pean uue tee keetma. Aga ta toob kaasa head muusikat, mida kuulame hilisõhtuni. Ma ootasin oma sõpra külla. Ostsin kohvikust tordi ja tegin ise võileivad. Keedsin ka tee, sest sõber ei joonud kohvi. Kahjuks ta jäi hiljaks ja tee jahtus ära. Kui ta lõpuks tuli, pidin uue tee keetma. Aga ta tõi kaas hea muusika, mida kuulasime hilisõhtuni.