Minu nimi on Natalja. Ma õpin eesti keelt alates lasteaiast. See keel ei olnud mulle kunagi raske, ei nõudnud ületamatuid pingutusi, vähemalt  mitte nii, nagu mu eakaaslastele. Pärast lasteaeda läksin kooli. Vanemad valisid mu jaoks keelekümblusklassi. Algklassides  ei rääkinud õpetaja vene keelt üldse, ainult eesti keelt, aga ma sain temast väga hästi aru. Kuigi enamik mu klassikaaslatest on käinud eestikeelses lasteaias, aga ma ei ole käinud,  teadsin ma eesti keelt paremini kui nemad. Mitte ükski asi ei tundunud mulle raske. Nüüd õpin ma 9. klassis ja valmistun aktiivselt  eksamiteks. Ärge arvake, see ei ole mitte sugugi kerge.   Alates 1. klassist olen õppinud ka inglise keelt. Mulle meeldib keeli õppida ja ma omandan neid kergesti, võin inglise keeles julgelt rääkida ja tekste mõista. Kuid kumbki keel ei prevaleeri minu elus. Ei sooviks, et nad hakaksid võistlema,  mõlemad on olulised. Paljud minu klassikaaslased on hästi arenenud füüsiliselt: keegi tegeleb jalgpalliga, keegi võimlemisega, keegi tantsimisega, aga minule on see ebasobiv, mul on alati olnud rohkem arenenud keeleoskused ning ka vaimsed võimed. Seitsmendas klassis kooli 7.-9. klasside eesti keele olümpiaadil saavutasin teise koha. Olen tihti käinud erinevatel olümpiaadidel, see ei ole  minu jaoks tähtsusetu. Peaaegu kõikide ainete õpetajad hea meelega saadavad mind olümpiaadidele, kus ma näitan häid tulemusi. Muuseas, suur osa nendest on eesti keeles.   Ma usun, et ma saan  pääseda selle olümpiaadi lõppvooru, sest olen kindel, et suudan. Ei suudeta siis, kui ei taheta! Olen väga sihikindel õpilane. Ma tõesti tahan näidata häid tulemusi sellel olümpiaadil, tahan õigustada minu õpetaja ootusi, tahan, et kool oleks minu üle uhke. Ma ei oska ette kujutada, kui raske see võib olla, aga ma lihtsalt usun, et see ei ole ületamatu. Tavaliselt sellistel üritustel ma tahan mitte võita, vaid osaleda, kuid sellelt olümpiaadilt ootan ma võimalikult head tulemust. Ei minu klassikaaslasel, kes lubas ka osaleda, ega mu konkurentidel ei ole sellist soovi näidata oma teadmisi, kui minul. Ega ma kogu aeg nii motiveeritud ka ei ole! Minu parim sõber ütles, et ta ei ole mitte kunagi näinud kedagi nii sellele tööle pühendunud kui mina. Niisiis, ma usun oma jõusse ja loodan, et minu esimese vooru töö ei jää märkamatuks.